Na update doet homeknop het niet meer, en nu? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb vandaag de update 8.1.1 op mijn Ipad gezet maar nu doet de homeknop het ineens niet meer. Kom dus niet meer uit mijn wekker ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na update doet homeknop het niet meer, en nu?
Heb vandaag de update 8.1.1 op mijn Ipad gezet maar nu doet de homeknop het ineens niet meer. Kom dus niet meer uit mijn wekker en kan daar alleen maar uitkomen als ik hem helemaal uitzet en weer opnieuw aanzet. Heb hem aan Itunes gehangen en die ziet hem gewoon. Ik kan de homeknop ook gewoon indrukken, dus hij is niet kapot volgens mij. Ik kan dus ook niet die recovery doen omdat die homeknop niet werkt. Weet iemand raad?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Okay, ga hem nu eerst uitzetten en dan moet ik op Herstellen drukken in Itunes als hij weer aan is?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb op herstellen gedrukt. Hij is nu 8.1.2 erop aan het zetten en dan moet hij daarna gaan herstellen als het goed is. Die DFU had ik al geprobeerd, de homeknop gelijk met de aan/uit knop, maar dan geeft hij alleen maar aan dat ik hem uit kan zetten. Dus ik hoop dat het zo met Itunes en herstellen gaat lukken. Ik houd je op de hoogte als hij klaar is.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 december 2014 om 12:03 ---------- Helaas, homeknop doet het nog steeds niet. Kan ik nog iets anders doen? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 december 2014 om 12:09 ---------- Helaas, homeknop doet het nog steeds niet na het herstellen met Itunes. Ook de DFU doet het niet. Kan ik nog wat anders doen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je nog garantie hebt dan claim garantie. Indien dat niet het geval is dan laat die iPad nakijken door een goed herstelbedrijf. Succes gewenst. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zal hem laten nakijken. Bedankt. |
|
|||
|
|||
Misschien heb je hier iets aan.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ook weer opgelost.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Update iPad 4 Appstore doet het niet meer | Starscreamer | iPad algemeen | 5 | 25-01-13 21:46 |
iPhone 3G: Doet het niet meer na update. | U28 | Unlock | 6 | 13-04-11 19:31 |
Iphone doet het niet meer na update | DonCastellano | iPhone algemeen | 2 | 03-07-09 22:03 |
Hardware: gps doet het niet meer na update naar 2.1 | alexzwaal | iPhone Navigatie | 20 | 18-03-09 17:47 |
iphone doet het niet meer na update naar 2.2 | joris-102 | Archief | 1 | 16-12-08 09:29 |
|
|