Gee geluid bij nieuw bericht iMessage discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraag over de iPad: Ik krijg het maar niet voor elkaar om een "ping" afgespeeld te krijgen als er een nieuw bericht op iMessage binnenkomt. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gee geluid bij nieuw bericht iMessage
Vraag over de iPad:
Ik krijg het maar niet voor elkaar om een "ping" afgespeeld te krijgen als er een nieuw bericht op iMessage binnenkomt. Ik heb ook aangegeven dat ik meldingen wil ontvangen, ook dat werkt niet. Wie o wie ... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het is voor mij niet duidelijk wat je verstaat onder aanzetten dat je meldingen wil ontvangen.
De makkelijkste oplossing is de schakelaar aan de zijkant van de iPad naar boven schuiven. Je moet ook de geluidseffecten (te bedienen met volumeknoppen) aanzetten. Als je nog steeds geen geluidjes hoort bij een binnenkomend bericht ga je naar Instellingen > Geluiden > Sms-toon en kies je een leuk geluidje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Melding bij nieuw bericht Whats App | Ann1 | iPhone Apps | 2 | 04-01-11 17:36 |
geen melding van nieuw bericht bij Whatsapp?? | frankmim | iPhone Apps | 1 | 27-11-10 12:18 |
geen geluid nieuw bericht | maltje | iPhone algemeen | 2 | 11-08-10 18:32 |
toetsenbord bij nieuw bericht schrijven niet zichtbaar | winfriend | iPhone algemeen | 5 | 04-07-09 12:43 |
|
|