toetsenbord bij nieuw bericht schrijven niet zichtbaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net een nieuwe iPhone aangeschaft (mijn eerste ) die nog maagdelijk is mt alleen maar Remote en Skype er extra op geinstalleerd. Email ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
toetsenbord bij nieuw bericht schrijven niet zichtbaar
Ik heb net een nieuwe iPhone aangeschaft (mijn eerste ) die nog maagdelijk is mt alleen maar Remote en Skype er extra op geinstalleerd. Email accounts werken, maar......
Bij het schrijven van een nieuw bericht wordt het toetsenbord niet zichtbaar, m.a.w. ik kan dus niets typen. Op dit forum kom ik dit problem nergens tegen. Iemand een idee van de oorzaak en/of een oplossing voor het probleem? Winfried |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Harde reset: home- en powerknop tegelijk ingedrukt houden totdat de iPhone vanzelf uitgaat (ong.15 sec.). Even wachten en daarna weer aanzetten. Random oplossing voor random probleempjes...
|
|||
|
|||
Hoi Butch, bedankt voor de snelle reactie. Nog even een vraagje voor ik op allerlei knoppen ga drukken...
Na de harde reset, is de iPhone dan terug in zijn standaardinstellingen en moet alles opnieuw gesynchroniseerd worden? groet Winfried |
|
||||
|
||||
Neen, alles staat er nog op. Geen extra werk dus en niks kwijt ;-)
|
|
||||
|
||||
Home en Sleepbutton tegelijk indrukken noemt Apple zelf gewoon Reboot, dus er gaat niks verloren
|
|
|||
|
|||
Helemaal geweldig! Alles doet het weer!
Bedankt voor de snelle hulp! Winfried |
Labels |
iphone, mail probleem, toetsenbord |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Toetsenbord werkt niet bij sync via iTunes | greonvds | iTunes | 0 | 06-01-11 15:26 |
bij syncen in itunes alle apps zichtbaar maar op iPad niet...? | mauhof | iPad algemeen | 3 | 15-11-10 14:49 |
App gezocht: Aantekeningen maken zonder toetsenbord, direct op het scherm schrijven | ElleniPhone | iPhone Apps | 13 | 23-11-09 13:06 |
achtergrond niet zichtbaar, wel bij lockscreen | nto | Archief | 3 | 10-11-09 19:38 |
Addressbook iPhone niet zichtbaar bij Audi A4 | Ottoquattro | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 11-02-08 01:49 |
|
|