Na update 3.0 scherm problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Sinds update 3.0 heb ik scherm problemen. Tik je bijvoorbeeld bovenaan in safari (helemaal bovenaan) zodat het scherm helemaal naar boven gaat. Druk je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na update 3.0 scherm problemen
Beste,
Sinds update 3.0 heb ik scherm problemen. Tik je bijvoorbeeld bovenaan in safari (helemaal bovenaan) zodat het scherm helemaal naar boven gaat. Druk je onderaan ergens op een link! De ene keer kan je dan totaal niets meer met de telefoon, en de andere keer merk je niets. Dit is sinds de update 3.0, of het nou aan Ultrasn0w ligt of wat dan ook geen idee. Weet iemand dit te verklaren? Ik heb al een restore gedaan, toen deed hij het een dag weer goed, en nu weer niet. Zeer vreemd. Iemand met de zelfde problemen of dergelijk? Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je na die restore je backup teruggezet? Dan is ook het oude probleem meegenomen. Doe dan eens een herstel en meld je iPhone aan als een nieuwe.
Je moet wel even je belangrijke gegevens als contacten veiligstellen.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 scherm problemen HELP!? | daan123a | iPhone algemeen | 16 | 03-04-12 10:16 |
Problemen met kantelen scherm in ios4. | Nobodie | iPhone algemeen | 14 | 16-07-11 14:40 |
Scherm problemen | Neosto | iPhone algemeen | 2 | 12-04-11 00:07 |
stof onder scherm na val en meer problemen | rubenpeters | Archief | 1 | 16-12-09 18:18 |
scherm problemen | ronin | iPhone algemeen | 9 | 30-10-09 13:36 |
|
|