Appstore en Youtube werken niet. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik naar de appstore ga dan zegt ie altijd: verbinding met appstore mislukt. Als ik naar youtube ga blijft hij laden. Terwijl ik gewoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Appstore en Youtube werken niet.
Als ik naar de appstore ga dan zegt ie altijd:
verbinding met appstore mislukt. Als ik naar youtube ga blijft hij laden. Terwijl ik gewoon internet heb. normaal internet werkt wel, maar sommige andere apps die internet nodig hebben werken ook niet. Ik kan dus niks downloaden en updaten (onder andere de nieuwe 8.2 update). |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Toestel al gereset?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je kan eerst een harde reset proberen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Prbeer erns:
Router een keer resetten. Wi-Fi-verbinding een keer weggooien op je iPad en opnieuw inloggen. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je kunt proberen je iPad te updaten naar iOS 8.2 met behulp van iTunes. Misschien dat dat helpt.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apps van de appstore werken niet | Tribooo | iPhone Apps | 8 | 27-08-09 13:54 |
AppStore Updates werken niet meer. | -GJ- | Jailbreak apps en thema's | 0 | 24-06-09 21:14 |
programma's appstore werken/openen niet | litmanen10 | iPhone algemeen | 3 | 17-01-09 03:02 |
Appstore programma's werken niet:s | Smile Now Cry Later | iPhone Apps | 9 | 13-09-08 13:13 |
appstore apps werken niet meer | starboy | Archief | 5 | 02-08-08 13:48 |
|
|