IPad Air 2 collectie-scherm discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben een boekenfreak en heb veel ebooks op mijn IPad Air 2 staan. Ik hou er dan ook aan mijn collectie onder te verdelen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IPad Air 2 collectie-scherm
Ik ben een boekenfreak en heb veel ebooks op mijn IPad Air 2 staan.
Ik hou er dan ook aan mijn collectie onder te verdelen per auteur. In vergelijking met mijn oude IPad (eentje van het eerste uur ) valt het collectie-scherm heel klein uit. Bestaat er een mogelijkheid het formaat van dit scherm te veranderen/vergroten ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nope. Dat is niet mogelijk.
|
|||
|
|||
Daniel, bedankt voor snelle antwoord !
Had het graag anders gezien |
|
||||
|
||||
Veel apps op iOS hebben niet de mogelijkheid om dat soort vensters in grootte te wijzigen. Ik vind dat in sommige gevallen ook irritant...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad air, internet valt steeds weg naar home scherm. | Jo8900 | iPad algemeen | 10 | 26-12-15 13:26 |
Ipad air 2 scherm gebroke | maxkaya | iPad algemeen | 4 | 01-01-15 22:53 |
ipad air 2 scherm gevoeligheid slecht | callous | iPad algemeen | 9 | 11-11-14 13:39 |
Stof onder ipad air scherm | colinsnoeker | iPad algemeen | 41 | 07-12-13 15:31 |
scherm iPad Air nog steeds vuil afstotend ? | Laerios | iPad algemeen | 2 | 22-11-13 08:29 |
|
|