Aankopen overdragen van een ene account naar een andere? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vrouw heeft een iPad en iPhone met één account. Op de iPad zit de kleine veel spelletjes te spelen die hij heeft aangekocht via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aankopen overdragen van een ene account naar een andere?
Mijn vrouw heeft een iPad en iPhone met één account. Op de iPad zit de kleine veel spelletjes te spelen die hij heeft aangekocht via app. store. Straks krijgt hij zijn eigen iPad waarbij hij dan zijn eigen account kan aanmaken. Kunnen die aankopen van op de iPad van mijn vrouw worden verplaatst naar straks zijn eigen iPad?
Graag jullie mening waarvoor dank... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan die apps downloaden met het Apple ID waar de apps mee gekocht werden. Bij elke update van die apps moet weer het originele Apple ID gebruikt worden. Apps overzetten van één account naar een ander account kan (nog) niet.
|
|
|||
|
|||
Het is ook mogelijk family sharing aan te zetten. dan kan je de apps die met jouw (hoofd) account gekocht zijn met de accounts van je vrouw en de kleine (met een kinderaccount) geinstalleerd worden zonder er extra voor te betalen.
Voordeel is dan ook dat je met een kinder account geen aankopen kan doen zonder toestemming te vragen. Nadeel is wel dat in-app aankopen niet onder het family account vallen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Geld overdragen van ene naar andere apple id | Werkpaard | iTunes | 1 | 12-09-13 23:48 |
Van de ene op de andere dag krijg ik een grijs scherm bij aankopen in de app store! | Aruba | iPad algemeen | 7 | 05-08-12 17:32 |
Windows: Apps van het ene naar het andere account mogelijk ? | nlrela | iTunes | 1 | 07-06-11 12:04 |
Autorisatie I-tunes account intrekken van een andere computers... | jimmes | iPhone algemeen | 3 | 04-02-10 09:54 |
|
|