leeg maar toch gigantische hoeveelheid foto's discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik denk dat ik de oorzaak ken: ik heb de laatste maanden veel foto's van mijn Nikon-geheugenkaart overgezet naar mijn iPad, maar die nadien wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik denk dat ik de oorzaak ken: ik heb de laatste maanden veel foto's van mijn Nikon-geheugenkaart overgezet naar mijn iPad, maar die nadien wel verwijderd. Of toch niet? Het ergert me verschrikkelijk dat ik meer dan 17 GB niet kan gebruiken want ingenomen door onzichtbare foto's. Waarom kan Apple niet compatibel zijn met Windowsverkenner?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
Labels |
17 gb, foto's, verwijderen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen foto's op iPhone en toch 692 Mb aan foto'sd in iTunes | kurveekyl | iPhone algemeen | 1 | 27-01-15 13:40 |
Foto: Mijn telefoon geeft foto's aan maar deze zijn 'leeg' | DorineK | Muziek, foto & video | 2 | 06-10-14 03:47 |
Toch maar de iPhone 4? | t-kroon | Koopinformatie Nederland | 9 | 12-06-11 16:10 |
hoeveelheid verstuurde smsjes | roelst | Jailbreak apps en thema's | 2 | 19-01-11 00:14 |
Batterij is toch zo snel leeg! | herk0039 | iPhone algemeen | 452 | 13-11-10 12:40 |
|
|