Internet-link veroorzaakt een crash discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een verwijzing in de tekst naar een website wil maken, crasht Safari als ik op het link-tekentje klik. Sinds minstens een maand. Zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Internet-link veroorzaakt een crash
Als ik een verwijzing in de tekst naar een website wil maken, crasht Safari als ik op het link-tekentje klik. Sinds minstens een maand. Zijn er meer mensen die daar last van hebben ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand deze ervaring en/of een oplossing ?
|
|
|||
|
|||
Ik wil dat met alle plezier testen, maar ik weet niet wat je bedoelt met 'link-tekentje'. Kun dat uitleggen?
|
|
|||
|
|||
6e tekentje van links, 4e tekentje van rechts, in het venster van de Quick Reply.
Laatst gewijzigd door Beech43; 31-05-15 om 01:17. |
|
|||
|
|||
Duidelijk! Crasht bij mij ook onmiddellijk.
...overigens ook in Chrome en Google! Laatst gewijzigd door iPhoneAlot; 31-05-15 om 12:04. Reden: meer info. |
|
||||
|
||||
Op mijn iPad 4 en een iPad mini 2 geen probleem, beide op ios 8.1
NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl Lijkt dus een probleem van ios 8.3 te zijn
|
||||
|
||||
In iCab Mobile krijg ik een pop-up, die nergens meer op reageert.
(Tekstinput en knoppen werken niet)
|
||||
|
||||
Hier werkt het ook al langere tijd niet meer, zowel Chrome als safari klappen er uit.
|
|
|||
|
|||
Dan moet de maker van deze website er eens naar kijken.
|
|
|||
|
|||
Het probleem is nog steeds aanwezig. Knap irritant.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
inloggen op iCloud account veroorzaakt crash op Iphone 6+ | RonWestle | iCloud | 2 | 12-01-15 11:12 |
Springboard Crash bij openen link vanuit email! | lbroek1 | iPhone algemeen | 2 | 29-12-10 17:48 |
Multitasken veroorzaakt crash. | sanders | iPhone algemeen | 0 | 05-12-10 23:17 |
Winterboard veroorzaakt crash/bootloop | avtoledo | iPhone algemeen | 7 | 17-01-10 14:19 |
|
|