Ipad verlies contact internet, buiten discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds een aantal maanden in bezit van een Ipad air2. Als ik in huis zit heb ik prima wifi verbinding met de fritzbox router ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad verlies contact internet, buiten
Hallo,
Sinds een aantal maanden in bezit van een Ipad air2. Als ik in huis zit heb ik prima Wi-Fi verbinding met de fritzbox router en internet.Deze staat in de woonkamer. Zodra ik een stap buiten zet in de tuin, ca 7 mtr van de router verlies de ipad contact met internet. Terwijl de Wi-Fi instellingen wel ingevuld blijven. en ook het signaal icon activiteit laat zien. Waar kan dit aan liggen. Nb de asus android tablets houden wel goed contact met de router. vr.gr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Maken de androids ook gebruik van de dualband, 5ghz, frequentie?
|
|||
|
|||
Neen, geen 5mhz. Dat onderstuunt mijn fritzbox ook niet. Toch wel zie ik. Alleen de asussen niet.
Gr. Laatst gewijzigd door fmrama; 14-06-15 om 17:12. |
|
|||
|
|||
Zet die Fritzbox eens op kanaal 1 of 13.
|
|
|||
|
|||
Ik heb kanaal 1 en 13 ingesteld. Bij 13 zie ik duidelijk verbetering. Wel een flop voor apple als dit het is.
Vr.gr. |
|
|||
|
|||
Kanaal 13 zit boven in de 2.4 GHz band. Op dat kanaal kan je dus geen interferentie ontvangen boven in de band. Op kanaal 1 onder in de band.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ok! Duidelijk.
Het is niet mijn bedoeling om apple fans te teasen. In tegendeel. Het blijft mooi spul. Vr.gr. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad taxfree kopen op de luchthaven buiten europa | krizsz | Koopinformatie Rest van de wereld | 1 | 28-01-14 08:43 |
Help! iPhone 3G (icm vodafone) steeds buiten belbundel door internet! | Fraaaank | Vodafone | 4 | 09-04-11 19:20 |
Iphone 4 gaat niet op internet buiten Wi-Fi om. | Pdeb1993 | Wi-Fi | 0 | 19-10-10 14:44 |
internet buiten bundel?? | Wike | Odido (T-Mobile) | 1 | 27-01-10 22:01 |
|
|