bladwijzers ipad verwijderen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik mijn bladwijzers in één keer verwijderen??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bladwijzers ipad verwijderen
Hoe kan ik mijn bladwijzers in één keer verwijderen??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb even rondgekeken, maar kan op de iPad zo even niets vinden.
Als je een pc hebt met iTunes, kan je wellicht synchronisatie aanzetten met je browser. Als je zelf chrome gebruikt bijvoorbeeld, installeerd je een keer firefox, laat je itunes je bookmarks met firefox synchroniseren, en gooi je ze dan in bulk in firefox weg (en dan weer (leeg) terus synchroniseren. Een beetje omslachtig, maar wellicht minder werk dan honderden bookmarks deleten 1 voor 1 |
|
|||
|
|||
@Blazez
Thx; ga ik proberen. |
|
|||
|
|||
Instellingen/iCloud, zet synchroniseren met Safari uit. Dan word je gevraagd wat je wil met de gesynchroniseerde gegevens, kies voor verwijderen op de iPad. Weg is alles.
|
|
|||
|
|||
Hallo!
Ik ben al mijn tabbladen kwijt... Geschiedenis wil ook niet laden Is hier iets aan te doen? Het gaat om -> ipad en google chrome |
|
|||
|
|||
Misschien een eigen topic starten en beginnen met iets duidelijker omschrijven wat er aan de hand is en wat je al geprobeerd hebt om het op te lossen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bladwijzers verwijderen | Anrayhaze | iPhone algemeen | 1 | 25-10-13 16:25 |
bladwijzers alphabetisch plaatsen op ipad 4? | Incisief | iPad algemeen | 4 | 02-01-13 13:51 |
bladwijzers verwijderen uit bladwijzerbalk | kobaltblauw | iPad algemeen | 5 | 04-09-12 21:45 |
bladwijzers in ibook synchroniseren tussen Iphone en Ipad | flinstone | iTunes | 4 | 21-12-11 07:56 |
HELP veel bladwijzers hoe verwijderen | digitalios | iPhone algemeen | 0 | 26-09-10 04:50 |
|
|