Album weergave verschillend op Ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, na gisteren m'n ipad en iphone naar 8.4 te updaten (speciaal voor de muziek) blijkt dat de weergaven van albums verschillend is op m'n ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Album weergave verschillend op Ipad
Hey,
na gisteren m'n ipad en iphone naar 8.4 te updaten (speciaal voor de muziek) blijkt dat de weergaven van albums verschillend is op m'n ipad. Ik heb een 'verzamelalbum' met meerdere artiesten. In itunes en op de iphone staan die mooi bij 1 album. Op de Ipad heb ik een album icoon (zelfde foto) voor elke track van het verzamelalbum. Hij bekijkt dit als verschillende albums dus? Kan dit een setting zijn of een bug? Ik heb dit bij verschillende albums voor dus het is een zooitje geworden. mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Daar is veel discussie over te vinden. Begin eens hier:
Onderwerp: Bevindingen Apple Music | One More Thing |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad air 8 heeft vergrote weergave | Luciebal | iPad algemeen | 9 | 31-05-15 19:47 |
Tabblad weergave iPad | toontje | iPhone algemeen | 1 | 25-09-13 08:33 |
desktop weergave ipad | 1997giorgio1 | iPad algemeen | 12 | 03-01-12 14:40 |
iPad 2 e-mail weergave | DertKesh | iPad algemeen | 2 | 26-08-11 15:20 |
agenda items staan dubbel in lijst weergave, niet /dag of maand weergave? | evenementenbaseline | iTunes | 0 | 22-03-11 22:38 |
|
|