Kan niet meer inloggen in Itunes store

Kan niet meer inloggen in Itunes store discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds deze week kan ik op mijn iPad ineens niet meer inloggen in de Itunes app store. Instellingen zijn niet gewijzigd. Ik krijg geen foutmelding, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 5 June 2015, 12:55
» iPhone 4 32GB (Wit) [FW: 8.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 8.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 26 March 2013
Locatie: 's-Hertogenbosch
Berichten: 4
Standaard Kan niet meer inloggen in Itunes store

Sinds deze week kan ik op mijn iPad ineens niet meer inloggen in de Itunes app store. Instellingen zijn niet gewijzigd. Ik krijg geen foutmelding, maar het inloggen stopt na een paar seconden en wanneer ik in setting van de iPad dan weer op 'login' klik, begint het hele verhaal weer van voren af aan.

Ook wanneer ik een app probeer te downloaden, werkt het niet. IK moet dan mijn gebruikersnaam en password invoeren en na een paar seconden verschijnt dat scherm opnieuw. Zonder foutmelding of wat dan ook.

Ik heb al een keer expres een foutief password ingevoerd en dan krijg ik onmiddellijk de mededeling dat mijn password niet correct is. Daar leid ik uit af, dat mijn correcte gegevens wel worden geaccepteerd, maar dat de procedure om een of andere reden stopt.

Vreemd genoeg lukt inloggen met mijn iPhone met exact dezelfde instellingen wel. Via hetzelfde netwerk.

Wat heb ik intussen gedaan?

1. iPad aan en uit gezet met aan/uit knop en sleeperknop

2. iPad helemaal gereset

3. Tijd automatisch aan - uit - en weer aan gezet

4. Nieuw password in iTunes toegekend. Dat wordt direct geaccepteerd op mijn iPhone en ook op de icloud van mijn iPad maar weer niet door iTunes op de iPad

Voorgaande zaken gedaan aan de hand van tips op Amerikaanse Apple forums. Maar ze haalden allemaal helemaal niks uit. Snap er helemaal niks van.
En nee, ik heb GEEN VPN service op mijn iPad.

Zowel mijn iPad als mijn iPhone hebben de meest recente IOS genstalleerd.

Wie herkent dit probleem en heeft het wel opgelost?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 5 June 2015, 22:21
» iPhone SE 64GB (Space Grijs) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 9.3.5]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 26 July 2011
Berichten: 2.562
Standaard

Log bij Instellingen/iTunes en AppStore een keer uit en in.
  #3  
Oud 6 June 2015, 04:33
» iPhone 4 32GB (Wit) [FW: 8.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 8.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 26 March 2013
Locatie: 's-Hertogenbosch
Berichten: 4
Standaard

Beech43
Dank voor het meedenken, maar dat heb ik al geprobeerd. Na het uitloggen kan ik niet meer inloggen..........
  #4  
Oud 21 June 2015, 12:29
» Ik heb geen iPhone  
» iPad Air 2 Wi-Fi 16GB (Spacegrijs) [FW: 8.3]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 15 April 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 30
Standaard

Is er al een oplossing gevonden ? Ik heb al een tijdje hetzelfde voor.
Als ik app wil downloaden en wachtwoord ingeef keer hij automatisch terug naar logotje v download.
Ik heb ook laatste software, herstarten gedaan, nieuw wachtwoord, contact opgenomen met help desk v apple zelf...euhm...alles wat ik kon terugvinden als mogelijke oplossing heb ik toegepast maar niets helpt....heel frustrerend allemaal !

Dus als iemd tips kan geven.....t zou super zijn.
Al vast merci

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 juni 2015 om 11:32 ----------

En aja....ik heb ook hetzelfde voor na uitloggen....inloggen bij app store lukt nu ook niet meer.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 juni 2015 om 12:03 ----------

Inloggen op apple ID via website lukt dan weer wel....ik versta de logica niet meer
  #5  
Oud 21 June 2015, 14:51
» iPhone 4 32GB (Wit) [FW: 8.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 8.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 26 March 2013
Locatie: 's-Hertogenbosch
Berichten: 4
Standaard

Het is bij mij intussen opgelost.
Ik heb de helpdesk van Apple gebeld en die hebben stapsgewijs met mij alle opties doorgelopen. Dat werkte dus voor geen meter.
De enige oplossing bleek een hele rigoureuze. Alles teruggezet naar fabrieksinstellingen. Daarna deed hij het weer perfect.
Denk er vooral aan een actuele backup te maken.
Een hoop gedoe, maar het is wel d oplossing.
  #6  
Oud 21 June 2015, 19:35
» Ik heb geen iPhone  
» iPad Air 2 Wi-Fi 16GB (Spacegrijs) [FW: 8.3]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 15 April 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 30
Standaard

Ok...dikke merci ! Probleem is nu idd opgelost. Ik had het beter eerder hier moeten vragen dan aan apple zelf Wel een heel gedoe ...vooral tijdsrovend ! maar ik heb wel alles terug wat goed is. Nu is het wel te hopen dat ik dit niet om de zoveel tijd moet herhalen.

Anyway....nog eens bedankt voor je reply
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
kan niet inloggen in app.store wat te doen? Angel41 iPhone Apps 1 11 February 2014 12:44
Kan niet inloggen bij iTunes Fabidou iTunes 0 11 December 2011 17:32
kan niet inloggen bij Itunes Store lunasol iPhone Apps 2 20 January 2011 18:33
Kan niet meer inloggen App store jojophone iPhone Apps 1 20 August 2010 12:32
Windows: Ik kan niet inloggen in iTunes Poserman iTunes 0 31 October 2008 18:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:37.