kan niet inloggen in app.store wat te doen? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb laast de IOS 6 gedownload en sindsdien kan ik niet meer inloggen in de app.store, niet op mijn iphone en ook niet op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan niet inloggen in app.store wat te doen?
ik heb laast de IOS 6 gedownload en sindsdien kan ik niet meer inloggen in de app.store, niet op mijn iphone en ook niet op mijn ipad , krijgt steeds dezelfde foutmelding verbinding met i-tunes store mislukt, ik heb nieuwe id gemaakt,nieuwe emailadres en nieuwe wachtwoordt ingevoerd krijgt ik hetzelfde melding.
Als ik in instellingen-icloud ; mijn emailadres en wachtwoordt invoerd krijgt ik als melding;controle mislukt; het certificaat van deze server is ongeldig, mogelijk maakt u verbinding met een server die voldoet als setup.icloud.com waardoor uw vertrouwelijke informatie gevaar kan lopen. ik snapt het niet, wat kan ik hiermee doen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik weet dat het een oud item is maar omdat ik me net zelf suf gezocht heb naar de oplossing toch maar even plaatsen: de tijd stond niet goed. Bij instellingen de tijd op automatisch gezet en het werkt weer.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
help ik kan mijn iphone 4 niet herstellen wat moet ik doen ??? | imflyerthen | iPhone algemeen | 0 | 06-10-11 12:51 |
iPhone: wat moet je doen als je iphone slecht gejailbreakt is en via itunes kan niet herstell | jensm | Jailbreak | 5 | 18-06-11 22:29 |
kan niet inloggen bij Itunes Store | lunasol | iPhone Apps | 2 | 20-01-11 18:33 |
Kan niet meer inloggen App store | jojophone | iPhone Apps | 1 | 20-08-10 12:32 |
Weet gewoon niet wat ik nou nog kan doen. | cnb6 | iPhone algemeen | 1 | 13-07-10 00:56 |
|
|