//

kan niet inloggen in app.store wat te doen?

kan niet inloggen in app.store wat te doen? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb laast de IOS 6 gedownload en sindsdien kan ik niet meer inloggen in de app.store, niet op mijn iphone en ook niet op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-07-13, 20:10
Angel41 Angel41 is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 1
Standaard kan niet inloggen in app.store wat te doen?

ik heb laast de IOS 6 gedownload en sindsdien kan ik niet meer inloggen in de app.store, niet op mijn iphone en ook niet op mijn ipad , krijgt steeds dezelfde foutmelding verbinding met i-tunes store mislukt, ik heb nieuwe id gemaakt,nieuwe emailadres en nieuwe wachtwoordt ingevoerd krijgt ik hetzelfde melding.

Als ik in instellingen-icloud ; mijn emailadres en wachtwoordt invoerd krijgt ik als melding;controle mislukt;

het certificaat van deze server is ongeldig, mogelijk maakt u verbinding met een server die voldoet als setup.icloud.com waardoor uw vertrouwelijke informatie gevaar kan lopen.

ik snapt het niet, wat kan ik hiermee doen??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-02-14, 11:44
KEW KEW is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik weet dat het een oud item is maar omdat ik me net zelf suf gezocht heb naar de oplossing toch maar even plaatsen: de tijd stond niet goed. Bij instellingen de tijd op automatisch gezet en het werkt weer.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
help ik kan mijn iphone 4 niet herstellen wat moet ik doen ??? imflyerthen iPhone algemeen 0 06-10-11 11:51
iPhone: wat moet je doen als je iphone slecht gejailbreakt is en via itunes kan niet herstell jensm Jailbreak 5 18-06-11 21:29
kan niet inloggen bij Itunes Store lunasol iPhone Apps 2 20-01-11 17:33
Kan niet meer inloggen App store jojophone iPhone Apps 1 20-08-10 11:32
Weet gewoon niet wat ik nou nog kan doen. cnb6 iPhone algemeen 1 12-07-10 23:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:11.