iPad 3 staat aan maar kan niks doen. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren aan het werk op de iPad toen hij ineens uitviel. Ik dacht, vast batterij leeg. Vandaag even aan de lader gehad maar hij bleek ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 3 staat aan maar kan niks doen.
Gisteren aan het werk op de iPad toen hij ineens uitviel. Ik dacht, vast batterij leeg. Vandaag even aan de lader gehad maar hij bleek gewoon aan te staan. Hij lijkt helemaal ingezoomd te staan, maar kan niet uitzoomen. Ook een herstart geeft hetzelfde beeld. Ik zie sterren, van de afbeelding van de achtergrond. Heel soms kan ik een stukje verschuiven maar eigenlijk doet ie niks.
Wat kan ik doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je hebt waarschijnlijk zoomed-mode ingeschakeld. Tik twee maal met drie vingers op het scherm om uit te zoomen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
toegangscode vergeten, kan niks meer doen, wat nu? | chanell | Archief | 1 | 06-12-09 14:23 |
Computer herkent iphone wel maar kan niks doen. | IphoneHL | Archief | 5 | 10-05-09 13:50 |
HELP! Iphone zegt dat hij vol is maar er staat niks op?! | Royal_e | iPhone algemeen | 0 | 10-04-08 22:10 |
Bluetooth staat aan maar blijft zoeken maar vind niets | rob_s | Unlock [archief] | 1 | 04-01-08 11:12 |
|
|