//

iPad2 iOS 8.4

iPad2 iOS 8.4 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het lijkt erop dat iOS 8.4 nu echt mijn oude iPad 2 tot een hopeloos stuk blik heeft gemaakt. Na het updaten naar iOS 8.4 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-07-15, 18:25
iPickup iPickup is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 62
Exclamation iPad2 iOS 8.4

Het lijkt erop dat iOS 8.4 nu echt mijn oude iPad 2 tot een hopeloos stuk blik heeft gemaakt.
Na het updaten naar iOS 8.4 loopt continu safari vast of duurt het laden van een website een eeuwigheid.
Met 8.3 hielp het nog om bestanden te sluiten maar dit gaat niet meer met 8.4, als ik alleen nog safari actief heb dan blijft het probleem staan.
Hoe kon ik toch weer zo dom zijn op de update knop te drukken ..
Nu Apple ook het thuisdelen heeft verwijderd voor de muziek bibliotheek thuis zal er voor mij geen nieuwe iDevices meer gaan komen.

Heb nog wel 2 ander iPads liggen en 2 iPhones maar deze ga ik niet updaten meer. Helaas begin ik steeds meer frustraties met de Apple producten te krijgen.

Maar ja, Tip heb je een iPad 2 nog liggen, update deze niet !
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-07-15, 22:27
Runescom Runescom is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 73
Standaard

Ha,


Misschien helpt een fabrieksherstel, misschien zit er iets niet helemaal lekker in de huidige setup van je IPad. Waardoor hij extra vertraagd.


Tip, heb je Facebook geinstalleerd staan? Probeer deze even te verwijderen (Zou al wat kunnen schelen).
  #3  
Oud 06-07-15, 14:23
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Niet dat ik er heel veel tijd in wil steken aangezien het jou blijkbaar toch niet meer scheelt, maar ik heb ook nog even mn iPad2 erbij gepakt. Deze heb ik afgelopen week ook op iOS 8.4 gezet en hij reageert nog steeds net zo als 8.3.
Is hij snel? Nee, zeker niet. Maar echt niet trager dan 8.3.

Maargoed, blijkbaar heb je zelf al besloten dat het niet aan jezelf of aan jouw instellingen ligt. In dat geval wens ik je veel succes bij je nieuwe omgeving. Daar heb je in ieder geval niet het probleem dat vier jaar oude devices voorzien worden van nieuwe software. Dus dat is vele malen beter.
  #4  
Oud 06-07-15, 14:54
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Hoezo heeft Apple thuisdeling voor muziek verwijderd ?
Dit blijkt niet uit deze recente publikatie:
https://support.apple.com/nl-nl/HT202190
Bovendien is de nieuwe Muziek App een feest voor de muziekliefhebber.
  #5  
Oud 06-07-15, 14:57
dennissch dennissch is offline
• iOS 10.3.3
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Locatie: Breda
Berichten: 103
Standaard

Ik heb een Ipad 3 op iOS 8.4 merk geen verslechtering tot nu t.o.v. van 8.3. Wel is op zowel mijn iPhone als iPad de Facebook app een keer gecrasht. Maar dit kan komen omdat Facebook nog hun app moet optimaliseren voor 8.4. Wel is het zo dat mijn iPad 3 op 7.1.2 wat beter liep.
  #6  
Oud 08-09-15, 17:58
Carol58 Carol58 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 3
Angry Ook problemen na installatie van nieuwe software

Ik heb ook onlangs die update gedaan op onze ipad 2. Dom van me, heb te vlug gehandeld..Beklaag het me erg want onze ipad werkt niet meer zoals voorheen. K heb meer problemen met safari en de achtergrond (taakbalk) is in het zwart. Vond de vroegere grijs-witte kleur gebruiksvriendelijker. Als ik nu iets wil opzoeken komt de eerder gezochte pagina telkens in de zoekersbalk. Moet dan alles wegtikken om iets nieuws te kunnen opzoeken.
Misschien doe ik iets verkeerd? Ook verbruikt hij meer en is hij trager. Had ik het maar niet gedaan.
  #7  
Oud 08-09-15, 18:36
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carol58 Bekijk bericht
Ik heb ook onlangs die update gedaan op onze ipad 2. Dom van me, heb te vlug gehandeld..Beklaag het me erg want onze ipad werkt niet meer zoals voorheen. K heb meer problemen met safari en de achtergrond (taakbalk) is in het zwart. Vond de vroegere grijs-witte kleur gebruiksvriendelijker. Als ik nu iets wil opzoeken komt de eerder gezochte pagina telkens in de zoekersbalk. Moet dan alles wegtikken om iets nieuws te kunnen opzoeken.
Misschien doe ik iets verkeerd? Ook verbruikt hij meer en is hij trager. Had ik het maar niet gedaan.
Volgens mij staat Safari op privé dus dat even aanpassen en je hebt je grijs-witte kleur weer.
  #8  
Oud 09-09-15, 12:35
Carol58 Carol58 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 3
Thumbs up Zwarte taakbalk

Beste, het is me gelukt hoor om terug een grijze taakbalk te verkrijgen! van harte dank!!!
  #9  
Oud 14-09-15, 11:27
25wilma 25wilma is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 82
Standaard

Hier op de iPad 2 de update al een tijdje geleden gedaan. Hoor geen klachten, dat het niet zou werken. Waar het dan aan kan liggen? Wacht altijd een tijdje hoe het bij andere gaat,voordat ik de update download.
  #10  
Oud 16-09-15, 22:35
iPickup iPickup is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 62
Standaard

Toch maar proberen om iOS 9 op mijn iPad 2 te zetten ... wacht nog even tot de eerste het uit geprobeerd hebben en dan zal ik eens een schone install doen ...
  #11  
Oud 17-09-15, 10:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPickup Bekijk bericht
... wacht nog even tot de eerste het uit geprobeerd hebben
Waarom kan jij niet de eerste zijn? Waarom moeten anderen het eerst proberen?
  #12  
Oud 17-09-15, 21:44
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Hier staat iOS 9 op een iPad 2 en ik moet zeggen dat het ding een stuk beter werkt dan met iOS 8. Ik ben in ieder geval erg tevreden.
  #13  
Oud 17-09-15, 22:03
iPickup iPickup is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Waarom kan jij niet de eerste zijn? Waarom moeten anderen het eerst proberen?
Omdat ik nog niet mijn oude iPad wil afschrijven .... Na de vorige update had ik er weinig vertrouwen meer in ...

Maar iOS 9.0 staat op de iPad 2 ... En ben weer blij dat het thuisdelen van de muziek weer terug is.

Tot nu toe loop iOS 9.0 soepeltjes op het oude beestje ..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iOS 8.1.1 op iPad2... Wally© iPad algemeen 15 26-11-14 00:44
iOS 6 op iPad2? Alrine iPad algemeen 7 21-02-13 00:02
ipad2 update met ios 6 jaak27 iPhone algemeen 2 20-09-12 18:49
FaceTime ipad2 iOS 5 werkt niet! Spanjard iPad algemeen 0 22-10-11 21:28
Herinneringen app in iOS 5 op de iPad2 Mauriceapple iPhone Apps 14 18-10-11 16:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:37.