Map met foto's van pc naar iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil met iTunes een map foto's van de pc (Windows 7)naar de iPad overbrengen. Bij Overzicht-Foto's in iTunes staat dat iCloud foto's is ingeschakeld. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Map met foto's van pc naar iPad
Ik wil met iTunes een map foto's van de pc (Windows 7)naar de iPad overbrengen. Bij Overzicht-Foto's in iTunes staat dat iCloud foto's is ingeschakeld. Voorheen kon ik daar kiezen welke mappen op de pc ik wilde synchroniseren en die kwamen dan keurig op de iPad te staan. Hoe krijg ik dat weer in beeld. Of wat moet ik aan- of uitvinken?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 juli 2015 om 22:33 ---------- Na wat uitproberen kan ik bij "Foto's" nu toch een map op pc kiezen om te syncen. Weet helaas niet wat ik deed waardoor het lukt. Heb bij "Overzicht" wel een keer gewisseld tussen "iCloud" en "Deze Computer". Kan dat de oorzaak zijn? Dan weet ik dat de volgende keer. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto verplaatsen naar aparte map | Herbieferbie | iPad Apps | 2 | 02-01-14 19:26 |
Foto's in bestaande map zetten op de ipad | Moniwol | iPad algemeen | 6 | 11-03-13 14:44 |
Foto's van de ene ipad naar andere ipad | Whitte07 | iPad Apps | 0 | 20-09-12 18:41 |
foto's van ipad naar pc | kevinho | iPad accessoires en onderdelen | 1 | 25-07-11 13:03 |
Foto: Probleem met kopieren foto map van pc naar Iphone | koom11 | Muziek, foto & video | 0 | 20-08-10 14:38 |
|
|