IPad Air 2 Vast op usb naar iTunes icoon/scherm discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Ik heb sinds een paar dagen een probleem wat ik zelf niet kan oplossen. En ik hoop dat ik hier een oplossing kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IPad Air 2 Vast op usb naar iTunes icoon/scherm
Hallo allen,
Ik heb sinds een paar dagen een probleem wat ik zelf niet kan oplossen. En ik hoop dat ik hier een oplossing kan vinden. Meestal laad ik mijn iPad Air 2 gewoon op via de bijgeleverde adapter en usb kabel. Maar een paar dagen geleden kon ik mijn adapter even niet vinden, en besloot ik maar met het usb-kabeltje mijn iPad aan de iMac(Yosemite) te hangen. Sinds dien staat hij op het usb naar iTunes scherm. Als ik de iPad met mijn iMac connect geeft hij de volgende melding: "Er doet zich een probleem voor met de iPad waardoor deze moet worden bijgewerkt of hersteld." Er staan niet veel belangrijke gegevens op, maar het liefst houd ik toch wel de dingen die erop staan, dus ik klik op "Werk bij". Daarna geeft hij een waarschuwing: "Als uw iPad niet kan worden bijgewerkt, herstelt u deze om de fabrieksinstellingen terug te zetten." Oké dan, en ik klik nogmaals op "Werk bij". Vervolgens download hij de software, en pakt hij deze uit. Wanneer de balk met "Software uitpakken..." vol is, geeft iTunes een foutmelding: "De iPad kan niet worden bijgewerkt. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (17)." Wanneer ik voor de andere optie(Herstel) kies geeft hij aan of ik het zeker weet en klik ik op "Herstel en werk bij". Nogmaals pakt hij de software uit en draait het allemaal weer uit op diezelfde foutmelding. Ik hoop dat iemand mij tot een oplossing kan helpen. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Opgelost, dankjewel!
|
Labels |
bijwerkprobleem, herstelprobleem, ipad, ipad air 2, softwareprobleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad air, internet valt steeds weg naar home scherm. | Jo8900 | iPad algemeen | 10 | 26-12-15 13:26 |
iPhone: Vast op scherm met usb to iTunes icoon | CoolGadget | Jailbreak | 5 | 04-04-12 02:04 |
iphone zit vast op itunes logo met usb kabel | M3DiQx | iTunes | 4 | 01-06-11 22:29 |
iPhone 3GS: Help Iphone 3GS vast op Itunes / usb logo | thepablo | Unlock | 37 | 06-12-10 15:13 |
|
|