//

IPad Air 2 Vast op usb naar iTunes icoon/scherm

IPad Air 2 Vast op usb naar iTunes icoon/scherm discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Ik heb sinds een paar dagen een probleem wat ik zelf niet kan oplossen. En ik hoop dat ik hier een oplossing kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-09-15, 19:25
Olledejong Olledejong is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 3
Post IPad Air 2 Vast op usb naar iTunes icoon/scherm

Hallo allen,

Ik heb sinds een paar dagen een probleem wat ik zelf niet kan oplossen. En ik hoop dat ik hier een oplossing kan vinden.

Meestal laad ik mijn iPad Air 2 gewoon op via de bijgeleverde adapter en usb kabel. Maar een paar dagen geleden kon ik mijn adapter even niet vinden, en besloot ik maar met het usb-kabeltje mijn iPad aan de iMac(Yosemite) te hangen. Sinds dien staat hij op het usb naar iTunes scherm.

Als ik de iPad met mijn iMac connect geeft hij de volgende melding: "Er doet zich een probleem voor met de iPad waardoor deze moet worden bijgewerkt of hersteld." Er staan niet veel belangrijke gegevens op, maar het liefst houd ik toch wel de dingen die erop staan, dus ik klik op "Werk bij". Daarna geeft hij een waarschuwing: "Als uw iPad niet kan worden bijgewerkt, herstelt u deze om de fabrieksinstellingen terug te zetten." Oké dan, en ik klik nogmaals op "Werk bij".

Vervolgens download hij de software, en pakt hij deze uit. Wanneer de balk met "Software uitpakken..." vol is, geeft iTunes een foutmelding: "De iPad kan niet worden bijgewerkt. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (17)."

Wanneer ik voor de andere optie(Herstel) kies geeft hij aan of ik het zeker weet en klik ik op "Herstel en werk bij". Nogmaals pakt hij de software uit en draait het allemaal weer uit op diezelfde foutmelding.

Ik hoop dat iemand mij tot een oplossing kan helpen. Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-09-15, 19:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

https://support.apple.com/en-us/HT201442
  #3  
Oud 16-09-15, 19:55
Olledejong Olledejong is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 3
Standaard

Opgelost, dankjewel!
Reageren

Labels
bijwerkprobleem, herstelprobleem, ipad, ipad air 2, softwareprobleem



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad air, internet valt steeds weg naar home scherm. Jo8900 iPad algemeen 10 26-12-15 13:26
iPhone: Vast op scherm met usb to iTunes icoon CoolGadget Jailbreak 5 04-04-12 02:04
iphone zit vast op itunes logo met usb kabel M3DiQx iTunes 4 01-06-11 22:29
iPhone 3GS: Help Iphone 3GS vast op Itunes / usb logo thepablo Unlock 37 06-12-10 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:24.