ios9 update, geen icloud discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net ios9 erop gezet, maar tijdens de configuratie krijg ik bij icloud inloggen de melding: 'Inloggen mislukt - Er heeft zich een fout ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ios9 update, geen icloud
Ik heb net ios9 erop gezet, maar tijdens de configuratie krijg ik bij icloud inloggen de melding: 'Inloggen mislukt - Er heeft zich een fout voorgedaan bij de verbinding met iCloud'. Het wachtwoord klopt gewoon. Wat is er aan de hand?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waar heb je het opgezet? Volgens je profiel heb je geen apparaten waar 9 op kan draaien.
Ik zou als eerste even kijken of je op icloud.com wel gewoon kan inloggen met je account. |
|
|||
|
|||
Had inmiddels een iPad Air van mijn vriendinnetje cadeau gehad Maar na een paar keer inloggen is het uiteindelijk toch gelukt.
|
|
|||
|
|||
Mooi dat het gelukt is. Misschien ook handig om even je profiel aan te passen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Na de update naar iOS9 hier het probleem dat er nu twee apps als 'draadsilhouetten' op de iPad staan met de naam (Null), maar wel met alle eerder ingestelde eigenschappen. Naspeuren vond Skype en iCloud als missende apps. Die heb ik vanuit de App Store alsnog geïnstalleerd. Dat werkt, maar de draadsilhouetten gaan niet weg. Kan dit kwaad en hoe krijg ik die weg? |
|
|||
|
|||
Heb je ze direct geïnstalleerd of heb je ze eerst verwijderd?
Ik zou ze eerst verwijderen en dan opnieuw installeren (eventueel met een reboot er tussen). Mocht je de draadsilhouetten niet kunnen verwijderen, wellicht vanuit de settings of met iTunes |
|
|||
|
|||
Er valt niets te verwijderen; de draadsilhouetten reageren nergens op. Vandaar dat opnieuw downloaden de enige optie leek.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IOS9 problemen na update | inky66 | iPhone algemeen | 37 | 29-12-15 20:59 |
Backup iCloud mislukt(IOS9) | Aaifoney | iPhone algemeen | 4 | 08-09-15 19:04 |
iCloud en iOS9 public beta | biggest | iCloud | 5 | 12-07-15 17:42 |
Downgrade van ios9 naar 8.3 -> geen icloud backup | joldemans | iPhone algemeen | 1 | 09-06-15 15:42 |
iPhone: Geen iCloud na update & JB | Mireille005 | Jailbreak | 16 | 07-07-12 13:45 |
|
|