problemen met configureren na update naar iOS 9 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag, Mijn iPad 2 loopt constant vast tijdens het configureren van iOS 9. Ik kan er helemaal niks mee nu. Heb al geprobeerd om de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
problemen met configureren na update naar iOS 9
Dag,
Mijn iPad 2 loopt constant vast tijdens het configureren van iOS 9. Ik kan er helemaal niks mee nu. Heb al geprobeerd om de iPad te herstellen via iTunes, maar dat werkt niet aangezien 'zoek mijn iPad' aanstaat en dan wil iTunes de iPad niet herstellen. Iemand enig idee waar het aan kan liggen? Alvast bedankt! Harold |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
"Zoek mijn iPad" kan je ook uitzetten op www.icloud.com
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
iTunes maakt verbinding met het Internet tijdens het herstellen. "Find my iPad" staat niet op de iPad maar op de Apple servers.
|
Labels |
crash, ios 9.0, ipad 2, update, vastlopen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad blijft hangen in configureren na update naar iOS 7 | idegroot1 | iPad algemeen | 7 | 11-02-14 17:46 |
Iphone 4 blijft configureren na update ios 7.0.4 | Ikke83 | iPhone algemeen | 1 | 25-12-13 01:42 |
iphone 4 na update naar ios 6.1 problemen | harleyke | iPhone algemeen | 13 | 31-01-13 17:29 |
problemen met HTML 5 sinds update naar iOS 5 | hweima | iPad algemeen | 0 | 17-10-11 13:31 |
iPhone 3G: Na update van 2.0 naar 2.0.1 steeds opnieuw configureren Iphone | martijn88 | Unlock | 2 | 11-08-08 12:49 |
|
|