iPad Air 2 van 6 weken oud is spontaan gebogen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Die knik is het gevold van de buiging, het metaal is daar maar erg dun natuurlijk zo vlak aan de poort voor de lightningkabel ---------- ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Die knik is het gevold van de buiging, het metaal is daar maar erg dun natuurlijk zo vlak aan de poort voor de lightningkabel
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 oktober 2015 om 17:30 ---------- Bedankt voor de mooie pijl en het cirkeltje. Ik wou het eerst zelf doen maar was te moe na een lange werkdag ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 oktober 2015 om 17:49 ---------- Je kan ook zien dat het een flinke verbuiging is, het metaal moest dus blijven uitrekken tot het 'knikte'. Mijn eerste gedacht was dat Apple de air 2 simpel te dun gemaakt had. Hier moet ik van terugkomen want als het een algemeen structureel probleem was zou één van jullie hetzelfde probleem tegenkomen. Dit is hier meer dan 400x gelezen. Ik heb er ook aan gedacht of het zou kunnen dat ik de pech heb gehad dat er een productiefout zat in het metaal? Aan batterijproblemen heb ik niet meteen stilgestaan. In ieder geval hou ik iedereen op de hoogte van het verdere verloop. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bekijk de iFixit iPad Air 2 Teardown eens. Je zal zien dat die iPad heel stevig in mekaar zit. Aan een opgeblazen accu kan die scherpe knik ook niet liggen.
https://www.ifixit.com/Teardown/iPad...Teardown/30592 |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Leuk filmpje.
Weet er iemand of het aluminium van de air 2 hetzelfde is dat momenteel gebruikt wordt voor de iPhone 6 of het sterkere van de iPhone 6s? |
|
|||
|
|||
Het aluminium is van hetzelfde soort als de iPhone 6.
|
|
|||
|
|||
Hallo, bij mij is een paar jaar geleden mijn nieuwe iPhone 5 uit de hand gevallen toen ik op een trapladder stond bij mij thuis.
En nu dacht ik, mijn verzekerings agent gebeld of dat verzekerd is via de inboedel verzekering. Ik moest naar de Apple winkel voor een schade rapport, dit opsturen naar de verzekering en toen kreeg ik het bedrag vergoed. Dus even je verzekeringsagent bellen. Succes. Gewoon zeggen dat je zoon erop heeft gezeten of jezelf. |
|
|||
|
|||
Die knik in de iPad lijkt mij inderdaad echt niet spontaan zijn gekomen. Tip voor jou Mistyke = Bel gewoon het bedrijf op van je inboedelverzekering en probeer m te claimen door bijvoorbeeld te gaan zeggen dat je zoontje o.i.d. er op heeft gezeten op de bank... Apple gaat dit never nooit geloven.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tips
|
|
|||
|
|||
Apple heeft de iPad dan toch hersteld onder garantie. Ik zou het morgen terug hebben.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook benieuwd. Ik ga er morgen zeker naar vragen als ik het ga ophalen bij Vandenborre. Ik weet alleen dat Apple zelf het gerepareerd heeft en dat het nu onderweg is naar mijn Vandenborre winkel.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik kan mij niet voorstellen dat Apple dit zou repareren...Refurbished of compleet nieuw...
|
|
|||
|
|||
Ik heb niet mijn gerepareerde iPad terug maar een nieuwe met een boekje AppleCare waarin staat dat na een grondige diagnostische test is vastgesteld dat een vervangende iPad noodzakelijk is. Mijn probleem is dus opgelost maar helaas weet ik nog steeds niet wat er mis was.
|
|
||||
|
||||
Zoals ik zei...een nieuwe of gereviseerde...maakt niet uit...
Goed dat je problem is opgelost... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS 32GB wit haarscheuren (2 weken oud) | Goudvis12 | iPhone algemeen | 10 | 21-07-10 15:49 |
|
|