//

Mijn Ipad is geblokkeerd, itunes reageert ook niet vanwege blokkade

Mijn Ipad is geblokkeerd, itunes reageert ook niet vanwege blokkade discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn ipad is na de updat opnieuw opgestart, nu krijg ik een scherm voor mijn neus waarop staat..voer toegangscode in, maar die heb ik er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-11-15, 13:40
Trick52 Trick52 is offline
 
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2015
Berichten: 5
Standaard Mijn Ipad is geblokkeerd, itunes reageert ook niet vanwege blokkade

Mijn ipad is na de updat opnieuw opgestart, nu krijg ik een scherm voor mijn neus waarop staat..voer toegangscode in, maar die heb ik er nooit ingezet...
nu ipad aan itunes gehangen...doet ook niks..ik kom er niet in omdat ipad een code wil hebben.
het kader waar de code in zou moeten komen is een grote leegte, dus niet zoals je je pincode in moet voeren..
wie kent dit probleem en...wat moet/kan ik doen?

gr Yo

Laatst gewijzigd door Trick52; 05-11-15 om 16:19.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn Iphone 5 reageert niet meer met mijn lightning adapter Ilkerkara iPhone algemeen 5 21-01-14 17:39
Windows: Mijn iPod reageert niet op iTunes pippiemax iTunes 7 22-12-13 12:26
iPad is geblokkeerd -verbind met iTunes maar computer herkent niet meer! olmez iPad algemeen 6 14-07-12 18:44
mijn pc (windows) vind mijn ipod touch 8GB 3G niet meer en itunes ook niet stifler iTunes 0 04-02-10 20:23
SIM plots niet herkend: ook na restore zowel iphone als itunes geblokkeerd josien9 iTunes 5 09-05-09 11:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:48.