Mijn iPod reageert niet op iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Help ! Mijn iPod is geblokeerd en ik moet hem verbinden met iTunes, maar dan krijg ik een melding 'iTunes kan geen verbinding tot stand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iPod reageert niet op iTunes
Help ! Mijn iPod is geblokeerd en ik moet hem verbinden met iTunes, maar dan krijg ik een melding 'iTunes kan geen verbinding tot stand brengen met de Ipod van Martijn omdat deze met een toegangscode is beveiligd. U moet uw toegangscode op de iPod van Martijn invoeren voordat deze met iTunes kan worden gebruikt.' Dus ik kan niet verbinden met iTunes, ik heb geen iCloud ingeschakeld en ik kan ook niet zoeken op afstand, en mijn Ipod wil ook niet in de herstel modus. wat kan ik noch doen????
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maar dat kan niet want hij is geblokkeerd
|
|
|||
|
|||
Hoe is die iPod dan geblokkeerd?
|
|
|||
|
|||
Te vaak verkeerd wachtwoord ingevoerd
|
|
|||
|
|||
Dan zet dat ding in DFU mode en probeer om te herstellen met iTunes.
|
|
|||
|
|||
Dan krijg ik weer dezelfde meldig als in mijn 1ste post
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 december 2013 om 12:24 ---------- en nu gaat de iPod ook niet meer aan |
|
|||
|
|||
Welke iPod Touch is het en welke versie van iOS staat er op? Ben je zeker dat het ding niet geblokkeerd is via "Find my iPhone"?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes ziet mijn Ipad, Iphone en Ipod niet meer | Ocnehb | iPhone algemeen | 1 | 02-10-12 12:40 |
Windows: Itunes herkend mijn Ipad en Iphone niet, maar mijn Ipod wel. | GerritClaes | iTunes | 23 | 23-05-12 17:11 |
Windows: Itunes herkent mijn ipad2 niet maar wel mijn ipod. | Antonia | iTunes | 0 | 20-11-11 12:51 |
Itunes detecteert mijn Iphone niet meer en Iphone reageert niet meer | Domi001 | iTunes | 2 | 16-10-11 14:32 |
mijn pc (windows) vind mijn ipod touch 8GB 3G niet meer en itunes ook niet | stifler | iTunes | 0 | 04-02-10 21:23 |
|
|