//

Na update 9.2 geen Wi-Fi, battery 0% en kabelverbindingen meer op Ipad mini

Na update 9.2 geen Wi-Fi, battery 0% en kabelverbindingen meer op Ipad mini discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb eerste serie Ipad mini (eind 2012). Ik heb deze een maand geleden een update gegeven naar 9.2. Hierna heb ik er geen gebruik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-01-16, 21:16
LourensvdV LourensvdV is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2016
Berichten: 2
Exclamation Na update 9.2 geen Wi-Fi, battery 0% en kabelverbindingen meer op Ipad mini

Ik heb eerste serie Ipad mini (eind 2012). Ik heb deze een maand geleden een update gegeven naar 9.2. Hierna heb ik er geen gebruik meer van kunnen maken.
Er zijn diverse dingen die sinds die tijd niet meer werken:
-Hij heeft geen Wi-Fi meer en het Wi-Fi symbool is een grijs rondje geworden.
-De batterij-indicator geeft aan dat ik 0% batterij heb
-De bluetooth staat er nog wel op en kan ik wel aanklikken maar hij gaat niet meer werkelijk aan.
-De Ipad reageert niet meer op de kabel. niet om op te laden en niet op de pc/laptop en Itunes om te synchonyseren.

Ik heb alle manieren van resetten geprobeerd maar het helpt niks. één maal had ik weer Wi-Fi-verbinding en heb toen de hele Ipad gereset naar fabrieksinstellingen maar daarna waren de problemen weer precies hetzelfde.
Bij de Icenter in Groningen geven ze aan dat als ik hem voor reparatie laat opsturen dat ik waarschijnlijk voor 80% van de nieuwwaarde een nieuwe teruggestuurd krijg. Ook dat er waarschijnlijk geen coulance gegeven wordt ook al komt het door een update.

Is er iemand die hier ooit van gehoord heeft of dit meegemaakt heeft en het heeft kunnen verhelpen?

Lourens
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-01-16, 10:50
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Wat geeft iTunes aan als je 'm daar aan koppelt?
  #3  
Oud 27-01-16, 11:03
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

In DFU mode zetten en laten herstellen door ITunes.
  #4  
Oud 27-01-16, 11:04
LourensvdV LourensvdV is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2016
Berichten: 2
Standaard

Die geeft helemaal niks aan. De Ipad reageert nergens op maar staat al wel een dikke maand op 0% batterij. Dat is op zich wel knap.
Ik heb gisteren iets gelezen over grey ou van het wi-fi symbool. Dat zou misschien iets met de kwaliteit van de soldeerverbindingen te maken hebben.
Heeft iemand daar iets over gehoord bij de Ipad mini?
Reageren

Labels
9.2, batterij niet oplaadbaar, geen wi-fi, ipad mini



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn ipad mini geen beeld meer, backlight? beatz iPad accessoires en onderdelen 0 14-10-14 00:12
ipad mini update moedermetzoon iPad algemeen 1 10-02-14 08:32
ik kan geen video meer maken sinds update op iPhone4 en op iPad 2 Andreedesomer iPhone algemeen 1 05-12-13 19:56
iPad mini kan geen betaalde apps meer downloaden EddyG iPad algemeen 4 22-09-13 13:24
Cydia werkt voor geen meter meer na update ipad B3rt Jailbreak apps en thema's 4 06-08-10 21:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:41.