Zoekbalk werkt niet meer discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na gisteren toch maar de update te hebben uitgevoerd, 9.2.1 bemerk ik nu dat als ik in zoekbalk wat in wil voeren ik direct terug ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zoekbalk werkt niet meer
Na gisteren toch maar de update te hebben uitgevoerd, 9.2.1 bemerk ik nu dat als ik in zoekbalk wat in wil voeren ik direct terug kom op mijn beginscherm.
Weet iemand hier raad mee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier heb ik net een topic over aangemaakt!!!
|
|
|||
|
|||
Same here, maar zie inderdaad andere topic.
http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f9...t-9-2-1-a.html |
|
|||
|
|||
Ik heb het probleem op kunnen lossen door bij Instellingen>safari>safarisuggestie Uit te zetten
|
|
||||
|
||||
Ligt aan Apple servers: Oplossing voor crashende Safari (iOS & OS X) ? appletips
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone werkt niet meer en laadt niet meer op. | mrlennard | iPhone algemeen | 1 | 28-10-13 03:00 |
mail in zoekbalk verwijderen | whatnames | iPad algemeen | 13 | 30-07-13 10:19 |
iPhone 4 home button werkt niet meer en nog meer hardware problemen | daan1992 | iPhone algemeen | 0 | 18-08-12 23:36 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|