mail in zoekbalk verwijderen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een letter intyp op de zoekbalk, verschijnen alle verwijderde mails in de zoekbalk. Hoe komt dat en hoe kan ik die verwijderen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mail in zoekbalk verwijderen
Als ik een letter intyp op de zoekbalk, verschijnen alle verwijderde mails in de zoekbalk. Hoe komt dat en hoe kan ik die verwijderen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kom tot de ontdekking dat het bij mij ook zo is.
Ben benieuwd wat eraan te doen is. Groetjes. |
|
|||
|
|||
Heb zelf verder gezocht en heb de oplossing gevonden.het werkt in elk geval bij mij.
Ga naar instellingen-algemeen-zoeken met spotlight en doe daar het vinkje weg bij"berichten" Succes! |
|
|||
|
|||
Citaat:
In dit geval de mails vinkje wegdoen |
|
|||
|
|||
Da's waar,had eigenlijk iets duidelijker kunnen geweest zijn.
Die "berichten" was maar een voorbeeld,je kan eigenlijk alles uitvinken naar keuze. Groetjes! |
|
||||
|
||||
Maar dan is het wel zo dat ik geen enkele e-mail terug kan vinden. Blijft jammer dat dat de enige oplossing is.
|
|
|||
|
|||
Ben op zoek geweest of men de zoekbalk zou kunnen leeg maken,maar niet gevonden.
Zal dus de énige oplossing zijn,of iemand anders komt nog met een oplossing. Groetjes! |
|
|||
|
|||
Waar gaan jouw verwijderde mails naar toe ? Staat ook in Instellingen/mails bij Advanced.
|
|
|||
|
|||
Sorry,vind nergens "Advanced"
Mijn verwijderde mails van Skynet gaan na het legen v/d prullenbak na 7 dagen v/d server. In mijne gmail maak ik de prullenbak leeg en verder weet ik niet waar die naartoe gaan. |
|
|||
|
|||
Instellingen/Mails en Agenda's, klik op een account, klik op je emailadres > onderin zie je advanced of geavanceerd en dan kun je bij verwijderen aangeven waar ze naar toe moeten.
|
|
|||
|
|||
Ja.....heb het gevonden dankzij je goede uitleg.
Vriendelijk bedankt! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hotmail heeft die functie niet, dus geeft sowieso geen resultaat. Als ik naar Gmail kijk, werd hij al naar de prullenbak op de server verplaatst. Dat heb ik veranderd naar de prullenbak op mijn iPhone. Als ik 'm uit de prullenbak verwijder, blijft hij via die zoekopdracht te vinden. Overigens is het ook zo dat die e-mails niet meer te bekennen in de webmail. |
|
|||
|
|||
Bij hotmail ga je dan naar je hotmail account daar onderaan links in je mailprogramma . Daar kan je nog eens je prullebak legen legen en dan zijn ze weg .
|
|
||||
|
||||
Die zijn daar verwijderd en staan ook niet meer in de prullenbak op de webmail.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail verwijderen | koenvannieuwburg | iPhone algemeen | 1 | 04-09-10 09:42 |
Mail mappen verwijderen | Brigitter | iPhone algemeen | 1 | 10-02-10 20:24 |
Verwijderen mail.. | milan13 | iPhone algemeen | 2 | 07-07-09 21:06 |
Verwijderen e-mail account | Fred | iPhone algemeen | 3 | 17-10-08 13:00 |
|
|