dagbladartikel opslaan in ipad air2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Kan ik een artikel uit een dagblad op een eenvoudige manier opslaan op mijn Ipad en hoe moet dat. Nu maak ik een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
dagbladartikel opslaan in ipad air2
Beste forumleden,
Kan ik een artikel uit een dagblad op een eenvoudige manier opslaan op mijn Ipad en hoe moet dat. Nu maak ik een screendump met de uit en setknop, op die manier heb ik een foto en maak ik een pdf file voor ibook Voor een groter artikel moet ik meerdere foto's maken , zo krijg ik ook meerdere pdf files die dan ook moeilijker te lezen zijn. Bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Pdf
Heel simpel
Kies bovenin je taakbalk het vierkantje met het pijltje er uit. En kies daarna bewaar pdf in iBooks |
|
|||
|
|||
Ja maar ik zie dit niet op mijn scherm in dagbladversie ?
|
|
||||
|
||||
Gebruik je een App van de krant of de Safari browser?
(het lijkt het eerste in je plaatje)
|
|||
|
|||
App van de krant
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gewoon een screendump maken.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dan samenvoegen. Op een Mac gaat dat simpel met Voorvertoning , op een pc heb je een programma nodig.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
In iOS kan dit misschien met LongScreen? https://itunes.apple.com/nl/app/long...1256?l=en&mt=8 (Federico Viticci van MacStories tipte ooit die App) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad air2 documenten downloaden | techniiek | iPad Apps | 3 | 02-02-16 14:01 |
iPad air2 beld samen met lphone | techniiek | iPad algemeen | 3 | 26-01-16 23:13 |
Bij veel filmpjes geen geluid op mijn iPad air2??? | Hombra | iPad algemeen | 12 | 30-03-15 22:13 |
Ipad air2: foto's verkleinen niet automatisch | fhjmulders | iPad algemeen | 0 | 10-12-14 00:12 |
Aankoop Ipad Air2 - WELKE WINKEL ivm Garanties ?? | ad24 | iPad algemeen | 7 | 24-11-14 23:22 |
|
|