Twee verschillende google accounts gebruiken op dezelfde Ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil op mijn Ipad behalve het standaard Google Account ook het programma Google Photo’s gebruiken maar dan met een andere gebruikersnaam en wachtwoord. Kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Twee verschillende google accounts gebruiken op dezelfde Ipad
Ik wil op mijn Ipad behalve het standaard Google Account ook het programma Google Photo’s gebruiken maar dan met een andere gebruikersnaam en wachtwoord.
Kan dat en zoja, hoe moet ik dat doen. Heb met de mij bekende mogelijkheden geen succes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoi dat kan, je kunt gewoon een extra account aanmaken in de app.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Balkje boven toetsenbord is anders op twee verschillende ipad air 2 | idegroot1 | iPad algemeen | 5 | 09-10-15 14:02 |
Kan ik twee verschillende iPhones met dezelfde apps, telefoon# en Apple ID gebruiken? | digitalworld | iPhone algemeen | 11 | 25-09-14 19:45 |
Heb 2 verschillende icloud accounts op iphone en ipad ... | ethel | iCloud | 2 | 23-01-14 13:17 |
Mac OS X: Verschillende iPhones + hun backups in 1 en dezelfde iTunes | digitrich | iTunes | 15 | 08-01-10 21:00 |
|
|