Geen Wifi tijdens update met Ipad 3 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Alles werkt met Wifi , alleen als ik naar de instellingen ga en wil updaten naar IOS 9.3 dan gooit hij de Wifi verbinding er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen Wi-Fi tijdens update met Ipad 3
Alles werkt met Wi-Fi , alleen als ik naar de instellingen ga en wil updaten naar
IOS 9.3 dan gooit hij de Wi-Fi verbinding er uit . Ga ik bijvoorbeeld naar de Telegraaf dan werkt de Wi-Fi weer wel . Groeten Willem |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hij luistert niet naar me . Maar via Itunes pakt hij alleen de oudere update 9.2 .
Willem |
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-9-3-niet.html |
|
|||
|
|||
Inderdaad , en ook mijn 4S update ook niet .
Willem |
|
|||
|
|||
Er is een nieuwe iOS 9.3 update (Build 13E237). Die zou "hij" (of "zij") wel moeten verwerken.
|
|
|||
|
|||
Ze zijn nu beide aan het updaten , waarschijnlijk een nieuwe aangepaste versie van IOS 9.3 .
Willem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iPad 1 kan geen verbinding maken met iTunes via Wi-Fi en USB | Fimu | iTunes | 2 | 25-03-14 11:08 |
Wi-Fi blokje grijs en met geen mogelijkheid krijg ik nog Wi-Fi | daviej13 | iPhone algemeen | 28 | 20-02-14 13:19 |
iPad: iPad 4 Wi-Fi update met ipsw via iTunes | Donkeh | Jailbreak | 3 | 10-04-13 13:21 |
tijdens & na lock screen geen Wi-Fi | NoWayOut | Wi-Fi | 1 | 20-01-11 17:57 |
Geen Wi-Fi - alleen tijdens bellen? | Nwalker1989 | Wi-Fi | 0 | 17-12-09 01:24 |
|
|