iPad 1 kan geen verbinding maken met iTunes via WiFi en USB discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ineens kan iTunes geen WiFi verbinding maken met m'n iPad, terwijl WiFi het verder wel gewoon doet. En als ik de iPad via de USB ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 1 kan geen verbinding maken met iTunes via Wi-Fi en USB
Ineens kan iTunes geen Wi-Fi verbinding maken met m'n iPad, terwijl Wi-Fi het verder wel gewoon doet.
En als ik de iPad via de USB wil verbinden, dan gaat de verbinding hele tijd aan-uit-aan-uit :S. Maar als ik 'm nu oplaad via de adapter, dan blijft de verbinding constant. De ene keer werkt de Wi-Fi verbinding via de PC en nu ineens niet? Kan iemand mij hiermee helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voer om te beginnen eens een harde reset uit.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de suggestie.
Maar kennelijk kan ik in ieder geval weer verbinding maken via Wi-Fi nadat ik mijn PC opnieuw had opgestart. Mocht ik dit probleem de volgende keer weer hebben, dan laat ik het weten of de harde reset helpt. |
Labels |
ipad 16gb Wi-Fi, itunes, Wi-Fi verbinding |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone4 kan geen verbinding maken met Wi-Fi | mariska1986 | Wi-Fi | 2 | 15-05-12 05:43 |
Iphone 4s kan opeens geen verbinding maken met de Thuis-Wi-Fi | diedemink | Wi-Fi | 4 | 11-04-12 12:11 |
Windows: Itunes kan geen verbinding maken met Itunes store | bosskov | iTunes | 10 | 07-09-11 23:22 |
Windows: kan geen verbinding maken met iTunes | dirk1947 | iTunes | 1 | 11-03-11 16:31 |
Kan geen verbinding maken met Speedtouch modem - Wi-Fi | NPE | Wi-Fi | 19 | 22-01-10 08:33 |
|
|