Zwarte strepen op iPad 3 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb dus zwarte strepen op mn ipad scherm en dat is heel vervelend. Nu is er hier al wel een topic over, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zwarte strepen op iPad 3
Hallo, ik heb dus zwarte strepen op mn ipad scherm en dat is heel vervelend. Nu is er hier al wel een topic over, maar daar staat er als tip om het terug te brengen naar een apple store om een nieuwe te krijgen, maar dat kan ik niet meer want ik heb mijn ipad al vier jaar. Dus kunnen jullie mij misschien helpen? Ik dacht zelf aan het scherm vervangen, maar ik wil niets doen voordat ik het zeker weet ivm bekenden die het scherm hebben vervangen en het er dan heel vreemd uitzag (bij hem was het scherm dunner en stak de home button eruit, en dat wil ik echt niet)
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dan laat je het scherm vervangen door Apple. Dan heb je dat niet. Die gebruiken origineel spul en weten precies hoe de reparatie uit te voeren.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Strepen in camera | Mtchll | iPhone algemeen | 4 | 25-02-13 10:41 |
ipad zwarte veeg animatie | Dutchgio | iPad algemeen | 2 | 10-08-12 19:42 |
Ipad strepen op beeldscherm.. | dvbeeten | iPad algemeen | 9 | 01-10-10 21:34 |
Iphone zwarte strepen | maassluis | iPhone algemeen | 14 | 07-01-10 17:34 |
Strepen op iphonescherm | shayolo | iPhone algemeen | 11 | 30-12-09 10:59 |
|
|