na update naar 9.3.1 werkt achter camera niet meer discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een week of zo de ipad 2 van mijn dochter geupdate naar 9.3.1 en vandaag wilde mijn dochter foto maken. maar ontdekt ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
na update naar 9.3.1 werkt achter camera niet meer
ik heb een week of zo de ipad 2 van mijn dochter geupdate naar 9.3.1
en vandaag wilde mijn dochter foto maken. maar ontdekt ze dat de achter camera niet meer werkt. ik heb de ipad al gereset maar heeft niks geholpen.. hebben meer mensen hier last van. ipad is niet gevallen of zoiets. hebben jullie misschien nog ideeën die ik kan proberen. alvast bedankt
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Toch nog een keer herstellen met iTunes, heb je al een hard reset geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
ja dat heb ik al gedaan.
oke dan gaan we dat maar proberen. maar ik heb mijn twijfels of dit helpt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Camera connection kit werkt niet meer na update iOS9 | Karinagoo | iPad algemeen | 0 | 23-09-15 23:00 |
iPhone 5 camera app loopt vast bij switchen naar achter camera. | KraaijFR | iPhone algemeen | 3 | 05-11-14 20:40 |
camera werkt niet goed meer bna update | dwight11 | iPhone algemeen | 1 | 15-03-12 20:47 |
Camera Zoom werkt niet meer na upgrade naar 3.0 | Kenzoo | iPhone algemeen | 2 | 02-08-09 22:03 |
camera werkt niet meer na update | zonestad | Archief | 3 | 22-06-09 00:15 |
|
|