Agenda vraagje discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een tijdje terug op men iPad eens de MS Outlook app geïnstalleerd. Nu omdat ik deze dan toch niet wou gebruiken heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda vraagje
Ik heb een tijdje terug op men iPad eens de MS Outlook app geïnstalleerd. Nu omdat ik deze dan toch niet wou gebruiken heb ik deze terug verwijdert. Maar blijkbaar wordt hierdoor niet de Outlook agenda uit men lijst van beschikbare agenda's in de IOS Agenda app gewist. Weet er soms hier iemand hoe ik deze kan verwijderen? Want omdat dit de eerste agenda is uit de lijst wordt deze bij het aanmaken van een nieuwe afspraak steeds per default genomen en moet ik dat dus altijd wijzigen.
Mvg, Vic Laatst gewijzigd door Vic55; 01-05-16 om 21:01. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gedeeltelijk is men probleem opgelost ik heb de instelling gevonden om een andere agenda als standaard agenda in te stellen (via Instellingen - Mail, contacten & Agenda - Standaardagenda). Maar zou toch graag die ongebruikte agenda uit de lijst van beschikbare agenda's verwijderen. Mocht dit iemand soms weten.
|
|
|||
|
|||
Wat heb je op je pc ingesteld ?
|
|||
|
|||
Ik men pc geburik ik outlook 2010, als het dat is wat je bedoelt.
|
|
|||
|
|||
En wat zijn daar de agenda-instellingen ? Misschien heb je hier iets aan ?
Laatst gewijzigd door Beech43; 03-05-16 om 00:20. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vraagje Iphone 4 ''Agenda'' | Clint95 | iPhone algemeen | 2 | 04-11-12 19:36 |
iphone agenda synchroniseert niet meer met google agenda | bassollie | iPhone algemeen | 0 | 03-05-12 18:19 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
Agenda vraagje | Hurricane | iTunes | 2 | 04-08-09 22:01 |
|
|