Geen e-mail discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg geen mail meer binnen op mijn Ipad2 en mijn samsung mobiel, wel nog op mijn laptop,hij geeft aan op de Ipad de gebruikersnaam ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen e-mail
Ik krijg geen mail meer binnen op mijn Ipad2 en mijn samsung mobiel,
wel nog op mijn laptop,hij geeft aan op de Ipad de gebruikersnaam of het wachtwoord voor Live is onjuist,en op mijn samsung Inloggen mislukt Serverwachtwoord is gewijzigd ,voer nieuw wachtwoord in,ik heb zelf niets gewijzigd durf dat ook niet te doen heb ik dadelijk ook geen mail meer op de laptop. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail "Geen afzender, Geen onderwerp, Dit bericht heeft geen inhoud" | PSter | iPhone algemeen | 1 | 15-08-14 16:13 |
Mail adres met @me.com krijgt geen mail meer | schuurar | iCloud | 3 | 05-10-13 12:30 |
MAIl-programma zet geen kopie van verzonden mail in Postbus Verzonden | pmhermans | iPad algemeen | 2 | 11-09-13 11:23 |
Default mail client haalt geen enkele mail op, ruzie met Ibismail? | tijgert | iPhone algemeen | 1 | 30-01-10 14:19 |
Geen mail? | pauls | iPhone Apps | 1 | 27-06-09 00:09 |
|
|