geen cover bij gekocht ebook discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) goedemorgen Ik koop regelmatig ebooks van Harlequin. Ik heb een IPAD Air 2 Nu krijg ik bij wat oudere boeken wel het boek maar niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen cover bij gekocht ebook
goedemorgen
Ik koop regelmatig ebooks van Harlequin. Ik heb een IPAD Air 2 Nu krijg ik bij wat oudere boeken wel het boek maar niet de cover. Deze is rood of zwart zonder afbeelding. Ik heb gelezen dat je de cover ook zelf er op kan plaatsen. Mijn vraag is hoe komt het dat ik de afbeelding niet krijg. en hoe kan ik de afbeelding op het boek plaatsen. alvast bedankt gr. Marjo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ebook niet via iTunes gekocht lezen met iBooks | Vic55 | iPad Apps | 4 | 23-10-15 16:14 |
Kan geen ebook kopieren naar iphone | zyra | iPhone algemeen | 4 | 15-01-13 20:30 |
Online gekocht geen service bij Apple Store | R@dium | iPhone algemeen | 45 | 07-11-12 17:30 |
iPhone 4S bij Apple gekocht, nog geen sim. | Pzizzz | iPhone algemeen | 4 | 31-12-11 22:35 |
|
|