Bestandsformaat films op de iPad. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Welk bestandsformaat voor films leest een iPad? En is er een programma waarmee ik met een Windowslaptop een eventuele conversie kan doen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Bestandsformaat films op de iPad.
Welk bestandsformaat voor films leest een iPad? En is er een programma waarmee ik met een Windowslaptop een eventuele conversie kan doen?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Die vraag werd, op 7 april 2016, in jouw vorig topic over dit onderwerp al beantwoord:
http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f9...ml#post1019653 |
|
||||
|
||||
Aaaaah... Top! Dank me. En handbrake is vrij te downloaden?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: AVCHD video bestandsformaat in iPad, wel/niet? | sunnyboy | Jailbreak | 3 | 10-04-14 15:11 |
problemen met het overzetten van films naar ipad 1 en ipad 3 | theniels | iPad algemeen | 4 | 10-03-13 19:21 |
vraagje ipad 2 films van ipad naar pc? | Daantjuh079 | iPad algemeen | 8 | 27-04-12 18:03 |
Iphone kan bestandsformaat niet lezen | blablaman | iTunes | 0 | 12-07-09 16:36 |
|
|