iPad en telenet yeloplay discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand ervaring met yeloplay van telenet bij openen tv gids kan men op een toekomstig programma selecteren om op te nemen .ik kan het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad en telenet yeloplay
Heeft iemand ervaring met yeloplay van telenet bij openen tv gids kan men op een toekomstig programma selecteren om op te nemen .ik kan het programma selecteren maar vindt nergens de opname knop
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je in de TV gids gaar klik je op het programma dat je wil opnemen. Dat programma en de afleveringen als het ook dagelijks komt voor de volgende dagen staan dan onder mekaar vermeld. Ga gewoon met je muis (op computer) of je vinger over de lijn die je wil opnemen en rechts in de lijn verschijnt dan een P. Klik daarop en OK.
|
|
|||
|
|||
Dank je wel voor je reactie ik ben er zeer mee geholpen alvast bedankt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Conflict Ipad 4 en Telenet Router? | Fopp | Wi-Fi | 0 | 28-09-15 18:13 |
telenet en ipad instellen | Serjo | Telenet | 6 | 15-02-14 12:21 |
iPad iOS 7 probleem met telenet mail | Ver$uZ Motorsport | iPad algemeen | 3 | 20-10-13 22:56 |
Probleem email Telenet Proximus iPhone iPad | kannibaalken | iPhone algemeen | 7 | 09-04-13 12:59 |
Telenet inkomende mails verdwijnen meteen op iPad | marmar | iPad algemeen | 4 | 21-02-13 01:48 |
|
|