iPad iOS 7 probleem met telenet mail discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeerde de iPad te configureren voor telenet mail omdat die geen mail wilt versturen. Altijd komt er op in bijlage foto Mails toekomen doen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad iOS 7 probleem met telenet mail
Ik probeerde de iPad te configureren voor telenet mail omdat die geen mail wilt versturen. Altijd komt er op in bijlage foto
Mails toekomen doen er wel... Ik heb config van telenet al gedaan maar nog steeds niet ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 oktober 2013 om 17:08 ---------- ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 oktober 2013 om 17:10 ---------- De imap is ook al geconfigureerd maar die gaat ook niet... Dan moet ik bij uitgaande server SMTP.telenet.be ingeven maar gaat niet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
En je zit op je thuisnetwerk van Telenet ?
Heb je een Gmail-account ? Zo ja dan kun je ook die smtp-server gebruiken. |
|
|||
|
|||
Zet bij uitgaande post :uit.telenet.be en bij serverpoort : 25
Nu zou het moeten lukken.de rest is optioneel,dus moet je niks in vullen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 oktober 2013 om 21:57 ---------- Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 oktober 2013 om 21:59 ---------- Het probleem is opgelost ondertussen. Ik heb zitten zoeken en proberen. Email account aanpassen met de nieuwe gegevens kwam nog niet goed. Dan maar verwijdert en nieuw weer toegevoegd en ingesteld en dan ging het wel... Vreemd gedoe die telenet... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Telenet configuratie mail | tomdelbarge | iPhone algemeen | 35 | 11-04-13 19:02 |
Probleem email Telenet Proximus iPhone iPad | kannibaalken | iPhone algemeen | 7 | 09-04-13 12:59 |
iPad verbinden met Wi-Fi, Telenet via DLink | Rud | iPad algemeen | 4 | 14-12-10 17:37 |
e-mail telenet instellen | giljom | Archief | 1 | 28-12-09 19:30 |
Telenet Mail | Jokepetoke | iPhone algemeen | 2 | 17-11-08 21:14 |
|
|