Allen geluid op mijn iPad mini 3 64gb met de oordopjes discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi ik heb pas een iPad toen ik hem kocht 2 e hands alles gecontroleerd of het werkt dat was dus allemaal goed thuis alles ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Allen geluid op mijn iPad mini 3 64gb met de oordopjes
Hoi ik heb pas een iPad toen ik hem kocht 2 e hands alles gecontroleerd of het werkt dat was dus allemaal goed thuis alles geïnstalleerd nu heb ik alleen geluid als ik de oordopjes gebruikt
De belmgeluiden die doen het wel daar is niets mee aan de hand. Wie kan mij raad geven gr anske ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 augustus 2016 om 13:02 ---------- Alvast bedankt gr anske |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zou het niet weten dan zou ik reacties gehad hebben krijgsheer pas de eerste reactie hier op
|
|
|||
|
|||
Dus je weet niet meer wat je gister op dit forum hebt gepost?
Dat is wel erg snel. Geen idee wat je hiermee bedoelt. |
|
||||
|
||||
Ben al 69 soms vergeet ik wel,eens wat
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dank je wel gr anske
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluid uit speaker met aangesloten oordopjes | carmenvolkers | iPhone algemeen | 0 | 24-11-15 18:23 |
Foto: Foto's iPhone 5s 64gb maken iPad Mini 3 16gb vol | zdenek | Muziek, foto & video | 4 | 02-08-15 20:02 |
iphone 4s na vervangen aan uit knop allen nog geluid | rteuwen | iPhone algemeen | 0 | 26-11-13 01:40 |
Ipad 1 met xbmc wel geluid geen beeld op mijn apple tv 3 | Kuipertje | iPad algemeen | 6 | 13-10-12 10:52 |
Muziek: slecht geluid, zelfs met oordopjes | Deborah | Muziek, foto & video | 14 | 05-03-09 13:37 |
|
|