Mijn iPad Air 16 GB Wi-Fi Heeft een Probleem met APP namen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik heb 2/3 dagen geleden mijn iPad (GeJailbreaked) en een paar repo's toe gevoegd en, sinds dien geeft mijn iPad (Zie Afbeelding) de app ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iPad Air 16 GB Wi-Fi Heeft een Probleem met APP namen
Hallo!
Ik heb 2/3 dagen geleden mijn iPad (GeJailbreaked) en een paar repo's toe gevoegd en, sinds dien geeft mijn iPad (Zie Afbeelding) de app name in "Arabiese" of "half" of" te hoog (onder het App Logotje)" Wat moet ik doen om te verhelpen? P.S. Ik heb geen Untheterd JB, dus gelige geen Force Reboot aanwijzing ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 augustus 2016 om 19:54 ---------- Sorry Gelive ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 augustus 2016 om 21:58 ---------- Ik zie dat er een afbeelding ontbreekt nieuwe toegevoegd Of klik hier om de afbeelding te bekijken |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
app name glitch, jbios, under icon |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iPad kan geen verbinding krijgen met Wi-Fi, terwijl mijn Iphone dat wel heeft. | Marina1 | iPad algemeen | 7 | 07-08-16 22:42 |
Heeft Ziggo een probleem met Apple? | Guest-20180925190238 | Overige providers Nederland | 12 | 26-09-15 13:46 |
Iemand heeft een verdachte app toegang gegeven tot mijn foto's. | PaleTunaPls | iPad algemeen | 4 | 13-08-14 12:46 |
TomTom: Ik kan mijn 4 koppelen met de Car Kit , maar niet die van mijn vrouw die een 4S heeft | Guy50 | iPhone Navigatie | 0 | 06-06-14 19:31 |
Mijn iPad heeft een xpi plugin nodig | jalea | iPad algemeen | 4 | 21-01-14 00:11 |
|
|