updates : wieltjes blijven draaien discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij het icoontje van de appstore staan 7 updates aangegeven op de iPad. Ik heb geklikt op "werk allen bij" en de 7 wieltjes draaien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
updates : wieltjes blijven draaien
Bij het icoontje van de appstore staan 7 updates aangegeven op de iPad. Ik heb geklikt op "werk allen bij" en de 7 wieltjes draaien , maar blijven draaien zonder blijkbaar enig effect. Er is normale internetverbinding .Het zijn gewone kleine updates van enkele tientallen megabytes en normaal duurt dat hoogstens enkele minuten , maar nu draaien ze alweer een uurtje. En gisteren heb ik ook geprobeerd en toen lukte het ook niet.Het systeem is 10.0.2. Wat kan het probleem zijn ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ook wel eens gehad. Ergens een bitje omgevallen. iPad herstarten en opnieuw proberen.
|
|||
|
|||
@iPhoneAlot
Ik heb de iPad herstart en je had gelijk , het werkt weer. Hoe simpel kunnen de dingen soms zijn. Bedankt voor je tip. |
|
|||
|
|||
Ik heb dat probleem ook gehad en helaas komt het nog vaak terug. Soms doet hij de update wel op mijn ipad maar blijft het getal van aantal updates wel staan
hopelijk haalt apple het er bij er volgende update uit. Met de laatste update 11.1.2 gebeurt het ook nog |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Updates van verwijdere apps blijven komen | JanG | iPhone Apps | 5 | 21-01-14 20:28 |
Apps in de background blijven laten draaien, zelfs na reboot of respring. | damiongans | Jailbreak apps en thema's | 0 | 05-06-12 16:47 |
Apps blijven op achtergrond draaien :s | PearLRoX | iPhone Apps | 20 | 08-07-10 14:52 |
Updates in installer blijven staan | Buzz | Jailbreak apps en thema's | 7 | 05-03-08 14:17 |
|
|