betalen met paypal in appstore discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zag een spel angry birds space en dat kost geld ,betalen wil ik wel maar kan ik niet omdat ik geen creditcard heb.waarom accepteert ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
betalen met paypal in appstore
Ik zag een spel angry birds space en dat kost geld ,betalen wil ik wel maar kan ik niet omdat ik geen creditcard heb.waarom accepteert apple alleen maar creditcard?we leven in nederland en daar hebben we ideal paypal afterpay noem maar op . op android kost dat spel geen geld , en betalen kan daar wel met paypal,kan apple nog veel van leren.te bezopen dat je een creditcard Moet hebben om een simpel spelletje te kopen.paypal is wereldwijd een veilig betaalmiddel.zou je wel weer geen antwoord op ontvangen natuurlijk.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het gaat om een game geen muziek ofzo.dat hele iTunes is ook met creditcard . En zo kaartje kopen speciaal voor een game is ook bezopen . Weg ermee.gebruik ook weer Google met Android.dat hele Apple en iTunes is gebruiksonvriendelijke rotzooi .hebben nog nooit van PayPal ofzo gehoord.
|
|
||||
|
||||
Apple kent PayPal wel hoor: https://support.apple.com/nl-nl/HT202631
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps betalen met paypal. | Jcfaber | iPad algemeen | 2 | 23-01-13 14:16 |
Betalen in Appstore met Paypal | crules | iPad algemeen | 2 | 18-10-11 21:56 |
|
|