IOS 10.1.1 muziek lijsten!!! discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik de update heb gedaan naar ios 10.1.1 weet/kan ik niet een complete muziek lijst afspelen!! Misschien ligt aan mij "deskundigheid" maar voor ios ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IOS 10.1.1 muziek lijsten!!!
Sinds ik de update heb gedaan naar ios 10.1.1 weet/kan ik niet een complete muziek lijst afspelen!!
Misschien ligt aan mij "deskundigheid" maar voor ios 10.1.1 kon gewoon een complete map met muziek op mijn iphone 5 zetten en vervolgens al deze nummers afspelen. M.a.w. ik had voorheen verschillende mappen met verschillende soorten muziek. Sinds ik ios 10.1.1 erop hebt staan kopieert hij alleen maar de bestanden uit een map en vervolgens kan ik alleen maar 1 nummer afspelen en deze wordt bij het einde voortdurend herhaald! Ik weet ondertussen ook waar de shuffel zit maar als deze aanstaat speelt hij nog steeds hetzelfde nummer af. Iemand die mij kan uitleggen hoe ik verschillende mappen kan kopieren en deze ook per map kan laten afspelen! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: muziek lijsten Ipod | yvon63 | Muziek, foto & video | 0 | 14-11-15 16:40 |
contactpersonen-lijsten samenvoegen | rftournier | iPhone algemeen | 1 | 12-08-13 23:21 |
Mac OS X: Volgorde lijsten in iTunes | TouchMe | iTunes | 0 | 04-06-13 21:40 |
Niets meer in de lijsten | tekstarzz | Jailbreak apps en thema's | 5 | 18-02-11 21:45 |
|
|