Niets meer in de lijsten discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik open juist mijn cydia en enkel de startpagina werkt..als ik changes en dergelijke wil open krijg ik niets meer in de lijst.. Ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Niets meer in de lijsten
Hallo,
Ik open juist mijn cydia en enkel de startpagina werkt..als ik changes en dergelijke wil open krijg ik niets meer in de lijst.. Ook niet bij de package en sources in de manage pagina.. Is er een update bezig van cydia of is mijn cydia gewoon gecrashed? Mvg tekstarzz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand?
Tekstarzz |
|
||||
|
||||
Niets meer in de lijsten
Hey Tekstarzz,
Is mij eergisteren overkomen; Cydia startte wel op, ook de changes kwamen door, mijn sources stonden er ook op maar alle packages waren verdwenen. De iPhone werkte wel gewoon (SBSettings etc.). Ik heb een hele dag ge-googled naar de oplossing, verschillende suggesties geprobeerd, maar geen succes gehad. Uiteindelijk heb ik net mijn iPhone 3G opnieuw ge-jailbreaked, dit keer met sn0wbreeze. Succes, ben benieuwd of jij wel een oplossing vindt! Nick |
|
|||
|
|||
Het verschil van mijn probleem met dat van u is dat ik geen changes, geen sources , geen packages en dergelijke meer doorkomen..
Tekstarzz |
|
||||
|
||||
Kan gewoon een foutje zijn in Cydia, heb ik ook wel eens last van, lost zich bij mij altijd vanzelf op.
Wat je zou kunnen proberen is apt-get update via terminal
|
|||
|
|||
apt-get update?
terminal moet je toch installeren via cydia? Tekstarzz |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
2G doet niets meer.... | Lukie | Archief | 1 | 05-10-09 15:49 |
Na Pwnage 2.0 (1.1.4 - 1.2.0) niets meer... | troubleshooter | iPhone algemeen | 1 | 29-07-08 01:12 |
restoren niet meer mogelijk. Kan er niets meer mee | bram87 | Unlock [archief] | 2 | 14-02-08 01:07 |
Opent niets meer | p1nda | Unlock [archief] | 0 | 07-02-08 09:41 |
|
|