Cycorder discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hey iedereen, hier juist cycorder geupdate via cydia en voor de update had je geen geluid met cycorder. Nu met de nieuwe update kan je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
cycorder UPDATE
hey iedereen,
hier juist cycorder geupdate via cydia en voor de update had je geen geluid met cycorder. Nu met de nieuwe update kan je dus wel geluid opnemen tewijl je aan het filmen bent . wou dit gewoon even laten weten vooral omdat het een mooie app is . greetzzz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip! Vond de beeldkwaliteit erg goed van deze app, en hij is nog gratis ook
|
|
|||
|
|||
audio is wel heel zacht
|
|
|||
|
|||
hoe krijg je de filmpjes eigenlijk op je computer?
|
|
||||
|
||||
Via WinSCP inloggen op je iphone.
Filmjes zijn te vinden in private/var/mobile/Media/Videos |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik gebruik nu iphone browser dat vind ik veel makkelijker
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Cycorder
Ik heb een probleem met cycorder.
Als ik op de Record-knop druk, gaat hij naar het homescreen en zie ik boven het cycorder icoontje REC staan, en gebeurt er verder niks. Als ik dan weer op cycorder druk is er helemaal niks gebeurd. Iemand enig idee? Reinstall helpt ook niet...:S |
|
|||
|
|||
nu je hier toch een topic over hebt gemaakt; hoe kan ik deze filmpjes op youtube zetten zonder computer? (ik weet dat het programma het zelf niet kan helaas)
|
|
|||
|
|||
Reinstall werkt niet, dat had ik al gezegd...
|
|
|||
|
|||
denk dat bij een reinstall niet alles opnieuw wordt geinstalleerd, en zit er dus een foutje tussen wat je niet zomaar eruit krijgt. Merkwaardig verhaal, maar zou het toch nog eens proberen door een volledig herstel uit te voeren en opnieuw installeren.
succes! |
|
||||
|
||||
@Tom11 >> Ik heb precies hetzelfde probleem. Bij mij is ontstaan na installeren van FW 2.2. Ik heb inmiddels ook alles al geprobeerd, maar bij mij blijft het probleem ook bestaan. Ook na compleet wissen, opnieuw installeren etc. Misschien een FW probleem.
Wellicht komt er binnenkort een update van Cycorder die het wel doet? |
|
||||
|
||||
Cydia: Cycorder, Winterboard ...
Ik heb nogal zitten zoeken, maar niet echt een oplossing gevonden.
Heb vdg mijn iPhone jailbroken, en had nu graag progr als Cycorder en Winterboard geïnstalleerd. Maar bij Cycorder (bij featured): "The package cycorder cannot be found in your current sources. I might recommend installing more sources" Welke sources dan? Bij Winterboard: na aanklikken, staat er dan weer geen "install" button ... Quake & Bitesms kon ik wel vlot installeren. Schiet me niet direct af met een comment als "Gebruik de zoekfunctie", want dat heb ik wel degelijk gedaan. Alvast bedankt, Mackjenzie EDIT: beide problemen opgelost door reboot, thx Wally21 Laatst gewijzigd door Mackjenzie; 02-12-08 om 00:37. |
|
||||
|
||||
Soms moet je wat langer wachten tot hij klaar is met laden en dan veschijnt het knopje install rechtsboven in
|
|
||||
|
||||
Mja, er komt even (2sec) zo'n draaiertje, en dan nix meer ...
|
|
||||
|
||||
Dan nog evewn wachten dan zie je dat er nog wat reclame zooi en een korte beschrijving bijkomt en dan zie je install verschijnen.
|
Labels |
cycorder, extentie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cycorder iOS 4 | RoyW | Jailbreak apps en thema's | 4 | 02-08-10 23:21 |
Cycorder: onvindbaar? | vivianv | Archief | 2 | 27-09-09 13:18 |
Betreft cycorder | mobwoman | Archief | 5 | 19-10-08 18:10 |
Cycorder filmpjes | Jakiie | Archief | 3 | 16-10-08 15:48 |
Cycorder/Winscp | Gkidstyle | iPhone algemeen | 1 | 25-09-08 21:39 |
|
|