Cycorder discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Werkt niet op de 3 gs dus niet meer zeuren nu ....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Werkt niet op de 3 gs dus niet meer zeuren nu .
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
moet via terminal , kan je dat bestandje nog wel downloaden dan?
|
|||
|
|||
Weet iemand hoe ik cycorder filmpjes naar YouTube kan uploaden ? Ik las ergens iets over ppvideoconverter maar kan t nergens vinden
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik cycorder heel vaak werkt super maar weet iemand misschien hoe ik een filmpje van me iPhone naar een andere telefoon ken sturen alvast bedankt
|
|
|||
|
|||
Cycorder/videocam
Ola
ik heb een probleem met het openen van cycorder, als ik de app open krijg ik een zwarte vaag en springt het weer terug naar springboard, kan iemand mij verder helpen( iphone 3g ) weet iemand nog,(als ik niet verderkom met cycorder) een andere gratis app of betaalde die goed is voor de 3g grz |
|
|||
|
|||
ik heb een probleem met het openen van cycorder, als ik de app open krijg ik een zwarte vaag en springt het weer terug naar springboard, kan iemand mij verder helpen( iphone 3g )
weet iemand nog,(als ik niet verderkom met cycorder) een andere gratis app of betaalde die goed is voor de 3g? grz |
|
|||
|
|||
Citaat:
cycorder werkt niet (meer ) vanaf OS 4.0 . Een goed alternatief is Ifast Video . |
|
|||
|
|||
ok thanks, ik kan Ifast Video niet vinden
via cydia of applestore? |
|
|||
|
|||
Citaat:
tjens ..... en hier iFast Video Camera for Free for iPhone and iPod touch (4th generation) on the iTunes App Store |
|
|||
|
|||
Citaat:
tjen.... en hier iFast Video Camera for Free for iPhone and iPod touch (4th generation) on the iTunes App Store |
Labels |
cycorder, extentie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cycorder iOS 4 | RoyW | Jailbreak apps en thema's | 4 | 02-08-10 23:21 |
Cycorder: onvindbaar? | vivianv | Archief | 2 | 27-09-09 13:18 |
Betreft cycorder | mobwoman | Archief | 5 | 19-10-08 18:10 |
Cycorder filmpjes | Jakiie | Archief | 3 | 16-10-08 15:48 |
Cycorder/Winscp | Gkidstyle | iPhone algemeen | 1 | 25-09-08 21:39 |
|
|