click.dreamfulapps.com discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb in chrome op mijn iPad Air plotseling een site met bovengenoemde naam, die ik niet weg krijg door op de x op het tabblad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
click.dreamfulapps.com
Heb in chrome op mijn iPad Air plotseling een site met bovengenoemde naam, die ik niet weg krijg door op de x op het tabblad te toetsen: met mijn ipad-chrome kan ik dus verder niets meer.
De boodschap, in het Nederlands, is voor mij onbegrijpelijk. Eerder zou ik 'een prijs gewonnen hebben'. Wat te doen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit is waarschijnlijk 'reclame'. Als je op OK drukt, wordt je naar een nieuwe website gebracht of naar de App Store. Hierna moet het geen probleem zijn om de geschiedenis en cookies te verwijderen in Chrome.
|
|||
|
|||
Ben natuurlijk bang om narigheid binnen te halen; nog nooit meegemaakt, dat ik zoiets niet gewoon kan wegklikken??
|
|
||||
|
||||
Ze worden steeds agressiever. Het ergste dat je binnen kunt krijgen is Adware. Dat kun je verwijderen door de cookies en gegevens te wissen. Ik ben echter niet zeker hoe dat in Chrome werkt, omdat ik Safari gebruik. Ik verwacht via die drie streepjes rechtsboven.
|
|
|||
|
|||
Hallo Pleur,
Voor die adware gebruik ik, als mijn 8.1 traag wordt AdwCleaner. Dat helpt daar dan wel echt; kost ook wel enige tijd. Hier betreft het de ipad; er is iig geen adwcleaner voor ios. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Click adopter | intered | Apple Watch algemeen | 1 | 15-07-15 14:48 |
targus click in case of targus premium click in case | janne22 | iPad accessoires en onderdelen | 1 | 13-07-12 22:13 |
Click and buy | June. | iPhone Apps | 4 | 01-01-10 17:48 |
click and buy | callmeHK | Archief | 1 | 06-04-09 20:05 |
|
|