Ipad's instellen voor onderwijs discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik werk op een schooltje als klusjesman. Doordat ik van jongsafaan geïnteresseerd ben in computer en al wat er mee te maken help ik dikwijls ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad's instellen voor onderwijs
Ik werk op een schooltje als klusjesman. Doordat ik van jongsafaan geïnteresseerd ben in computer en al wat er mee te maken help ik dikwijls met computerproblemen, als ik er echt niet uitkom vraag ik hulp van de ict-coördinator.
Omdat ik helemaal niet thuis was in het apple-gebeuren heb ik mezelf een iphone4s aangeschaft (ik ben wel nog niert 100% overtuigd) Op onze school hebben we een kleine 15-tal ipad's (Air en 4). Een deel is voor de kleutertjes, en de rest voor het lager. Nu vroeg ik mij af als er iemand raad heeft of tutorials weet hoe ik deze best instel. Zodat een app automatisch op alle toestellen wordt geïnstalleerd, dat ze vanop afstand beheerd kunnen worden, ... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Education - IT & Deployment - Apple Managing iPads in Education Er bestaat ook een iBook (zie de eerste link). |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
basispoort ( Onderwijs) op iPad | werme022 | iPad algemeen | 1 | 05-09-14 14:34 |
Ipad gebruik in het onderwijs | paintboy | iPad algemeen | 23 | 01-02-12 00:24 |
|
|