Ipad Pro 12" kopen of leasen? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor ons werk gaan eindelijk de samsungs (voor de buitendienst) vervangen naar de Ipad's. We hebben er 3 nodig, het liefst wil ik de ipad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad Pro 12" kopen of leasen?
Voor ons werk gaan eindelijk de samsungs (voor de buitendienst) vervangen naar de Ipad's. We hebben er 3 nodig, het liefst wil ik de ipad pros 12" lekker groot scherm. Enkel vind ik de aankoop nog overdreven duur (maja Apple He)
Nu heb ik een aantal partijen gevonden waar ik ze in termijnen voor de zaak kan aflossen. Of ik kan ze leasen. Heeft iemand ervaring met leasen van apple producten? Zie bij deze aanbieder; https://www.deal24.nl/tablet-lease-a...ro-12-9-leasen dat ze ook apple care erbij hebben maar zie dat ik wel veel meer betaal dan aanschaf. Iemand ervaring met zon dergelijke partij? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb beide Pro-modellen. Voor een buitendienst wel rekening houden met het hoge gewicht van de 12,9" versie. Voor mobiel gebruik is die erg zwaar.
Leasen betekent een extra commerciële partij inschakelen die ook wat wil verdienen. De kleine lettertjes bepalen of het een interessante deal is, of niet. Overweeg een zakelijke creditcard met maandelijkse aflossing en koop direct bij Apple, dan heb je alles in eigen hand en de volle garantie van Apple. Elke tussenpartij moet ook naar Apple, voor jou betekent dat vertraging en meer onzekerheid.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iCulture app vergroot letters niet iPad Pro 12" iOS 10 | dunster | iPad Apps | 0 | 07-10-16 18:43 |
iPad Pro kopen in Duitsland, wie gaat? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 21-03-16 20:37 |
Macbook pro of Imac en Ipad kopen? | ironstealer3 | Koopinformatie België | 21 | 03-02-13 13:44 |
Ik kan niet "kopen vanuit apps" inschakelen | andrah | iPhone algemeen | 0 | 02-10-12 23:59 |
"u kunt niets kopen omdat uw account niet actief is" | yazzdian | Archief | 6 | 19-06-09 11:03 |
|
|