Ik kan niet "kopen vanuit apps" inschakelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan vanaf dat ik IOS 6 heb geinstalleerd niet meer kopen vanuit apps. Nu heb ik gelezen dat dit komt omdat je de "kopen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik kan niet "kopen vanuit apps" inschakelen
Ik kan vanaf dat ik IOS 6 heb geinstalleerd niet meer kopen vanuit apps. Nu heb ik gelezen dat dit komt omdat je de "kopen vanuit apps" knop moet in- of uitschakelen, alleen kan ik deze knop bij beperkingen niet eens bewegen dus ook niet aan of uit zetten, de tekst is grijs inplaats van zwart zoals de andere teksten. hoe kan ik dit oplossen want het is heel vervelend?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
apps, fout |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps opnieuw "kopen" | IphoneCasey | iPhone Apps | 4 | 21-09-10 17:37 |
"Dit is geen iPhone App. Vliegtuigmodus inschakelen; ja/nee" | victorswell | iPhone Apps | 8 | 06-01-10 21:51 |
Software: "Huidige lokatie" in "Kaarten" niet correct | Lancia | iPhone Navigatie | 14 | 10-10-09 14:57 |
"u kunt niets kopen omdat uw account niet actief is" | yazzdian | Archief | 6 | 19-06-09 11:03 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
|
|